موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

تحریف و توهین توسط سایت آقازاده فراری

ویژه های کیهان:

به کسی بر نخورد اما با روبان سبز جنبش اجتماعی درست نمی شود!! (خبر ویژه)

یکی از عناصر چپ ضد انقلاب، وجود جنبشی به نام «جنبش سبز» را به استهزا گرفت و گفت: بدون تفکر و برنامه نمی شود از جنبش اجتماعی صحبت کرد. امیدوارم به کسی برنخورد من توی این موج سبز فکر و تفکر نمی بینم.
ناصر زرافشان عضو کانون منحله نویسندگان و از وکلای زنجیره ای که چند سال در بازداشت به سر برده، در گفت وگویی اظهار داشت: وقتش است که توی هیجانات و احساسات تند یک مقداری هم فکر بکنیم. عنصر تفکر جایش خالی است.
به گزارش «اخبار روز» زرافشان با استقبال از تحرکات عناصر ضدانقلاب به بهانه روز 16 آذر گفت: تلاش برای انتساب جنبش دانشجویی-به اصطلاح- موج سبز، یک مقداری خلاف واقع و فرصت طلبانه است. علی رغم احترام برای همه سبزها، این انتساب خلاف واقع بود.
وی با اشاره به اینکه در آشوب های چندماه گذشته «از چپ و لیبرال گرفته تا سلطنت طلب حضور داشته»، گفت: انتساب همه این جریانات 30 ساله ]ضدانقلاب[ به یک جریان نامشخص و بی چهره ای موسوم به موج سبز یک مقداری از لحاظ تبلیغاتی، با فرصت طلبی های سیاسی قابل فهم و توجیه است ولی از تحلیل سیاسی دور است.
 

 

بقیه در ادامه مطالب :  

 

به کسی بر نخورد اما با روبان سبز جنبش اجتماعی درست نمی شود!!  

 

نامزدی با 39 میلیون «نه» به انگلیس «بله» گفت! 

 دیدی در رفته بودی آقای پادو!؟  

 

بازی انگلیس این بار با آرتیست بسیجی ! 

 

ارامنه برای کشور جنگیدند شما مزدور آمریکا و انگلیس هستید! 

 تحریف و توهین آینده!

 

ادامه مطلب ...

تو کسی نیستی آخر، نه مرادی، نه مرید (علیرضا قزوه)

تو کسی نیستی آخر، نه مرادی، نه مرید

نه معاویه، نه مولا ، نه حسینی، نه یزید

تو یکی هستی مثل همه لبریز خلل

این همه خبط و خطا از تو بعید است بعید

از تو و خیل شمایی که شمایید هنوز

که نه اویید و نه خویش اید، گرفتار من اید

که شما دل نسپردید به همراهی عشق

که شما بر سر آنید فقط دل ببرید

که شما گوش ندادید به حرف شهدا

که شما رحم نکردید به فرزند شهید

دل ندادید به سالاری آن روح رها

پی نبردید به سرداری آن راز رشید

شعر من بازی سبز خط و نقاشی نیست

خاک ایران همه بوم است، خجالت بکشید

نه بلندید و نه پست اید و نه طاقید و نه جفت

نه امیرید و نه میرید و نه عبد و نه عبید

دین و دنیای شما بازی با خون خداست

بیش از این نقشه به میدان محرّم نکشید

چوب خشکی که به خود رنگ زند نیست درخت

سبز باشید به شرطی که کمی سبز شوید

دل تان سبز، اگر سبزید سرهاتان سبز

سبز مانید و بمانید همه سرخ و سپید

اگر ایرانی آزاده شمایید درود

روزهاتان همه در شادی و شب هاتان عید 

23 آذرماه 1388 

 شعر از :علیرضا قزوه

هاشمی رفسنجانی از من خواست پرونده دخترش را ببندم

آیت الله محمد یزدی در مورد پرونده قضایی فائزه هاشمی رفسنجانی که در زمان ریاست وی بر قوه قضائیه تشکیل شده بود اعلام کرد:آقای هاشمی رفسنجانی به من گفت این پرونده را ببندید، بنده گفتم ما هر چه از دختر شما دعوت کردیم تا بیایید بررسی کنیم نیامد.  

به گزارش ایرنا ، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر دوشنبه در دیدار مدیران گروه تبلیغ اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طی سخنانی به بررسی تحلیل حوادث پس از انتخابات و همچنین مسائل جاری کشور پرداخت و با انتقاد از شعارهای انحرافی سرداده شده توسط برخی افراد و سکوت عده ای از شخصیت ها و کاندیداهای انتخابات در قبال این شعارها گفت: من نمی دانم سران فتنه که کم کم چهره هایشان برای مردم شناخته شده است چطور حاضرند اینگونه مسائل را ببینند و چیزی نگویند.
دبیر مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اغتشاشات پس از انتخابات و اصرار برخی افراد بر توطئه و فتنه افکنی گفت: نظام با هیچ کس شوخی ندارد و هر کس در برابر آن بایستد عقب زده می شود.
وی تصریح کرد: اگر کسانی در داخل کشور با کمک دشمن خارجی بیایند و در خیابانها شعار جمهوری ایرانی بدهند معنایش حذف اسلام و پایمال کردن خون شهدا و زحمات علما و مردم نیست؟
آیت الله یزدی با انتقاد از برخی شخصیت های روحانی اظهار داشت:من ناراحتم، شخصیتی که لباس روحانیت بر تن دارد، امروز به عنوان یک جوک در جامعه مطرح شده است و به او شیخ اصلاحات هم می‌گویند، چه کسی این شخصیت را تزلزل داده است، در همین سفر اخیر وی به قم اگر از او مراقبت نمی‌شد معلوم نبود چه اتفاقی برایش می‌افتاد.
استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: در سفر اخیری که وی به قم داشت اگر از او مراقبت صورت نمی گرفت معلوم نبود چه بر سرش می آمد.

سوابق فکری میرحسین موسوی معلوم است

وی با بیان اینکه مردم برای حکومت و انقلاب اسلامی خون دادند از عملکرد میر حسین موسوی به شدت انتقاد کرد و با اشاره به سوابق وی یاد آور شد: ایشان چه افتخاری همراه خودش دارد؟ در دوره نخست وزیری همه می دانند وضعیت فکری اش چگونه بود.
وی همچنین از اقدامات میر حسین موسوی پس از انتخابات به شدت انتقاد کرد و گفت: من چندین دفعه به وی گفتم شورای نگهبان بر اساس قوانین عمل کرده و در هیچ دوره ای جناحی عمل نکرده است شما چطور شورای نگهبان را متهم می کنید.
آیت الله یزدی خطاب به این افراد تاکید کرد: از مرکب شیطانی پیاده شوید و بیائید برای خدا علیه اسلام کاری نکنید و کنار بکشید. چطور حاضر می شوید شعار جمهوری ایرانی سر داده شود و بعد سکوت کنید.

به آقای هاشمی گفتم از رهبری فاصله گرفته اید

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با انتقاد از عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلت نظام بیان داشت: ایشان شخصیتی هستند که همه او را می شناسیم و خدمات زیادی هم داشته است اما فراز و نشیب های زندگی، هر لحظه خطرات زیادی را جلوی پای هر انسانی می گذارد و اگر در این حوادث به خدا پناه نبریم لغزش به سراغ ما خواهد آمد.
وی تصریح کرد: بنده در آخرین برخورد رسمی که در اجلاس اخیر خبرگان با آقای هاشمی داشتم به ایشان گفتم این تعابیری که دوستان به کار می برند مال مدرسه است، فاصله ای که الان شما در اثر نامه و برخوردتان با رهبری گرفته اید، از شما توقع داریم این فاصله را کم کنید و مثل گذشته باشید.
آیت الله یزدی اضافه کرد: به ایشان گفتم ما در تاریخ انقلاب افراد بسیار زیادی داشتیم که قبل از انقلاب مقامات عالیه داشتند اما بعد از انقلاب به عنوان یک روحانی ضد انقلاب در قم زندگی کرده و به عنوان مدافع حقوق بشر مجسم و تندیس کوروش جایزه می گیرد، اینها برای من و شما عبرت نیست.
دبیر مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان دیروز رهبری تاکید کرد: من به ایشان [هاشمی]گفتم خبرگان از شما توقع دارد؛ ایشان گفتند من البته ادبیات شما را قبول ندارم اما ممکن است با ادبیات خودم مطالبی را در اجلاس خبرگان بیان کنم.
استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: نطق کنندگان پیش از دستور اجلاس اخیر خبرگان هم به آقای هاشمی تذکر دادند که فاصله خود را با رهبری کم کند، حتی در دیدار اعضا خبرگان با مقام معظم رهبری که بنده به علت کسالت غایب بودم آقای هاشمی شاهرودی گلایه اعضای خبرگان از هاشمی رفسنجانی را پیش ایشان مطرح کردند.

آقای هاشمی شما چه کاره بودید؟

وی با اشاره به سرمایه گذاری مقام معظم رهبری برای حفظ شخصیت آقای هاشمی بیان داشت: خود من چند بار در خصوص ایشان با رهبری صحبت کردم اما آقای هاشمی نماز جمعه که می خواند با گفتن اینکه در انتخابات تردید است همه چیز را خراب می کند.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در هیچ دوره ای به اندازه انتخابات دهم شورای نگهبان برای استحکام آرا اقدام نکرده است خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی شما چه کاره بودید که کمیته نظارت از آرا تشکیل دادید، شما عضو مجمع هستید.

آقای هاشمی می گفت پرونده کرباسچی به مجمع برود

وی یاد آور شد: آقای هاشمی در زمان بررسی پرونده کرباسچی شهردار اسبق تهران نیز می گفت این پرونده معضل است، باید بدهند مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی کند. در مجمع هم معلوم بود چه سرنوشتی در انتظار آن است.
آیت الله یزدی بررسی پرونده کرباسچی را یکی از تاریخی ترین محاکمات کشور دانست و با تاکید بر این نکته که دستگاه قضایی و نظام را نباید تضعیف کرد خاطر نشان ساخت: آقای هاشمی شما چرا قوه قضاییه را محکوم می کنید.
وی با اشاره به فرمایش رهبری که بنده با دفع مخالفم تصریح کرد: رهبری فرمودند من با دفع مخالفم اما اگر خودشان نخواهند چه کار می شود کرد، وقتی عده ای نمی خواهند در راهی بیایند که همه مردم در آن هستند چه کار می شود کرد.

شما تقابل ایجاد می کنید
استاد حوزه علیمه قم با انتقاد شدید از برخی اظهار نظرهای رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به مشهد مقدس گفت: ایشان در آخرین سخنان خود که در مشهد ایراد شده بود گفته اند حکومت سپاه و بسیج دارد ولی این طرفی ها هم اساتید، نخبگان و دانشجویان را دارند، سئوال من اینجاست آقای هاشمی واقعا این چه حرفی است که شما دارید می زنید؟ شما دارید تقابل ایجاد می کنید بین سپاه و مردم و ... شما دارید مساله خشونت و حکومت نظامی را ترویج می کنید در حالیکه در سپاه هم دانشگاه وجود دارد، در بسیج هم مقامات عالیه دانشگاهی هستند. این چه تعبیر و حرفی است که شما دارید، آقای هاشمی شما بعد از مدتی سکوت را شکستید چکار کرده و چه گفتید؟
وی با بیان اینکه دلمان می خواهد آقای هاشمی جذب شود در خصوص فرزندان ایشان نیز اظهار داشت: همسر آقای هاشمی موقع رای دادن گفت: اگر موسوی رای نیاورد این آرا غلط است، شما که هستید که اینجوری حرف می زنید.

آقای هاشمی می خواست پرونده دخترش بسته شود

وی عنوان کرد: در خصوص پرونده دختر ایشان آقای هاشمی به من گفت: این پرونده را ببندید، بنده گفتم ما هر چه از دختر شما دعوت کردیم تا بیایید بررسی کنیم نیامد.
آیت الله یزدی گفت: آقای هاشمی در خصوص فرزندش مهدی که به خارج سفر کرده نیز گفته است مهدی ما هیچ مشکلی نداشته و برای کارهای شخصی به خارج رفته، وقتی صحبت پرونده می شود ایشان می گوید فرزندم مشکلی ندارد اما زمانی که از رییس قوه قضاییه موضوع را می شنویم جور دیگر می شنویم.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یاد آور شد: ما در این کشور افرادی داشتیم مثل آقایان آیت الله گیلانی و خزعلی که یکی حکم اعدام فرزند خود را صادر کرد و دیگری هم از فرزندش تبری جست.
آیت الله یزدی با بیان اینکه ما از آقای هاشمی این توقع را نداریم خاطر نشان کرد: ایشان گرفتار اینگونه زن و بچه ها هم هست.

آقای هاشمی بازیهای سیاسی را کنار بگذارید

وی خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:آقای هاشمی بیائید بازی های سیاسی را کنار گذاشته و به رهبری نزدیک شوید مطمئنا رهبری هم استقبال می کنند.
استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: وقتی رهبری بحث توبه را مطرح کرده و این مطالب را به صراحت بیان می کنند به من و ایشان می گویند.
آیت الله یزدی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: چرا با حوزه های علمیه بازی می کنید، این اتفاقات با چند واسطه از پول های آمریکا سرچشمه می گیرد و بالاخره باید یک جور خرج شود.

مقام معظم رهبری تکلیف همه را روشن کرد

رییس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم سخنان اخیر مقام معظم رهبری را اتمام حجت دانست و تاکید کرد: رهبری در جلسه اخیر حجت را بر همه از جمله سران فتنه ، مسئولان، طلاب ، مراجع و ... تمام و تکلیف را روشن کردند.
وی بیان داشت: ما اگر به اسلام و انقلاب علاقمندیم باید حمایت از اسلام و ولایت فقیه را سرمشق خود بدانیم.
دبیر مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سران فتنه اخیر کم کم معرفی شدند یاد آور شد: نظام جمهوری اسلامی با هیچ کس شوخی ندارد و آنقدر محکم هست که هر کس که در برابرش بایستد عقب زده می شود و هر چه بیشتر بایستد بیشتر عقب زده می شود

یکی از کشته‌های ساختگی جریان فتنه:

احمد کارگر نجاتی یکی از افرادی که در لیست کشته شدگان 72 نفره میرحسین موسوی قرار داشت گفت: آقای بهشتی من را در حالی در لیست 72 نفره کشتگان قرار داد که من هنوز زنده هستم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احمد کارگر نجاتی در جمع دانشجویان متحصن در مسجد دانشگاه تهران گفت: امروز باید به همه مسلمانان، آزاد اندیشان، دانشجویان و طلاب به دلیل هتک حرمت به امام راحل تسلیت گفت.
وی اظهار داشت: اتفاقی که در دانشگاه تهران رخ داد و به ساحت امام راحل اهانت شد اتفاقی بود که قلب‌ها را جریحه‌دار کرد و باعث شد بغض و کینه انقلابی مردم ما سر باز کند.
وی با اشاره به این که اتفاقات بعد از انتخابات شیرینی را به کام ملت ایران تلخ کرد اظهار داشت: بعد از انتخابات حقیقت قربانی شد، وقتی که آقای موسوی در شب انتخابات خود را پیروز انتخابات می‌داند در حالی که مشاورانش به او گفته بودند که پیروزی از آن تو نیست نشان می‌دهد که حوادث بعد از انتخابات از قبل پایه‌ریزی شده بود.
وی در خصوص این که در لیست کشته شدگان 72 نفره جنبش قرار دارد گفت: من در روز شنبه بعد از انتخابات در میان جمعیت هزار و پانصد نفری که در میدان فاطمی بودند به طرف میدان حرکت می‌کردم. در شلوغی ناگهان به زمین خوردم و احساس کردم که از پایم به شدت خون می‌آید.
وی گفت: پس از آن به مدت یک ماه در بیمارستان بستری شدم.
وی اظهار داشت: پس از این که کمیته‌ای برای بررسی آسیب دیدگان و کشته شدگان در ستاد موسوی تشکیل شد یک روز نام خود را در لیست 72 نفره کشته شدگان در سایت نوروز دیدم.
وی گفت: نام من را در ردیف 18 به نام احمد کارگر نجاتی، علت مرگ ضرب و شتم، مکان بیمارستان، محل دفن بهشت زهرا، قطعه 213 دیدم. بعد از آن در وبلاگم مطلبی را به صورت طنز نوشتم، به این صورت که وبلاگ نویسی از دیار باقی با شما سخن می‌گوید.
وی در ادامه بیان کرد: برخی سایت‌های خبری این دروغ برملا شده جنبش سبز را بیان کردند و پس از آن سایت‌های سبز من را که تا دیروز برای آنها مرده‌ای بسیار خوب بودم به عنوان آدم کش مطرح کردند.
کارگر تاکید کرد: در همان شب بلافاصله صدا و سیما با من تماس گرفت و از وبلاگ من در برنامه بیست و سی تصویر نشان داده شد. من پس از آن در وبلاگم از آقای بهشتی این سوال را کردم چرا شما که فرزند مظلوم شهید بهشتی هستید لیستی را منتشر می‌کنید که هم نام 72 تن شهدای کربلاست؟
وی اظهار داشت: سپس آنان در سایت‌هایشان مدعی شدند که من دستیار ارشد معاون سیاسی وزارت کشور آقای ذوالقدر بوده‌ام در حالی که آقای ذوالقدر معاون امنیتی وزارت کشور بودند. همچنین من را خبرنگار فلان روزنامه معرفی کردند و نام مرا در کنار نام افرادی همچون منصور ارضی، برادران سیب سرخی و حسین سازور معرفی کردند. همچنین من را بازجوی خبرنگاران دوم خردادی دانستند.
وی اظهار داشت: این سایت عکسی به دروغ از من منتشر کرد که من تا کنون این عکس را ندیده‌ام.
وی با اشاره به این که این افراد انواع و اقسام حملات را به جایگاه بسیج، سپاه و نیروی انتظامی وارد کرده‌اند گفت: آنها با داستان سرایی‌ها تلاش کردند ذهن مردم را منحرف کنند.

عکس امام و مسیر برعکس امام

عکس امام و مسیر برعکس امام
یاسر مرادی - پس از حرکت یکپارچه متدینین در اعتراض به هتک حرمت و پاره کردن تصویر امام(ره)، برخی چهره‌های سیاسی و حتی منابع خبری از مشکوک بودن تصویر پخش شده صدا و سیما سخن گفتند و نسبت به انتساب این اقدام به برخی دانشجویان تشکیک کردند؛ حال این سوال پیش می‌آید که آیا اساسا پاره کردن تصویر امام(ره) چقدر مهم است؟  
 

هرچند که مسئولین صدا و سیما در اظهارات خود بر صحت تصاویر پخش شده و حتی اسف‌بارتر بودن این تصاویر تاکید کرده‌اند ولی این حق برای آقای موسوی و همفکران او وجود دارد که نسبت به این مساله تشکیک کنند و حتی آن را اقدامی مشکوک بخوانند، اما آنچه مهم است این است که پاره کردن و هتاکی نسبت به تصویر امام(ره) صرفا هتاکی نسبت به یک نماد است و اعتراضاتی که این روزها میان مردم سر برآورده، نه تنها نسبت به پاره کردن تصویر امام بلکه نسبت به اقداماتی است که پس از فوت امام(ره) نسبت به ایشان صورت گرفته و سکوت هایی را به دنبال داشته است.

حقیقت آن است که امروز آقای موسوی می‌تواند نسبت به پاره کردن تصویر امام(ره) توسط طرفدارانش شبهه داشته باشد ولی آیا ایشان می‌تواند نسبت به این جمله اکبر گنجی( که از سران جریان طرفداران فعلی او در خارج کشور است) که "باید امام را به موزه تاریخ بسپاریم" و سکوت خود در آن موقع هم تشکیک کند.
آیا این جریان سیاسی می‌تواند تایید صلاحیت ملی مذهبی‌ها و اعضای نهضت آزادی که رسما توسط امام(ره)، جریانی منحله اعلام شده بودند را توسط همفکران خود در انتخابات دور دوم شوراها هم رد کرده و نسبت به آن تشکیک کند.
آیا جریان موسوم به اصلاحات که خود را مدعی خط امام می‌داند جمله‌ای از امام که وصیت اکثر شهدای جنگ با آن آغاز شده یا خاتمه می‌یافت که "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد" را فراموش کرده که پس از اتمام حجت ولی فقیه در نمازجمعه تاریخی پس از انتخابات برای پایان لشکرکشی‌های خیابانی، دوباره مردم را به خیابان‌ها فرا خواندند یا در مجلس ششم با فرامین حکومتی چه‌ها کردند که خود می‌دانند و بس!
آیا امام خمینی دهه شصت این جریان با امام خمینی‌ای که نهضت آزادی و ملی مذهبی‌ها را از حکومت و انقلاب طرد کرد و سردسته آنها را غیرمسلم خواند تفاوت دارد که جریان مدعی خط امام در چند انتخابات اخیر با افتخار تمام با این جریان ائتلاف کرده‌است.
آیا امام خمینی آقایان چپ‌گرا همان امام خمینی نبود که منتظری را فردی ساده‌لوح خواند و فغان از این شیخ برآورد که امروز وی برای آنان چنان ارج و قرب پیدا کرده ؟ یا شاید فردی که می‌خواست شبانه با بولدوزر دیوار خانه منتظری را خراب کند وزیر کشور دولت اصولگرایان بود.
شکی نیست که برخی از سران جریان اصلاحات امروزی در زمان حیات امام(ره) و زمانی که همفکرانشان به تسخیر لانه جاسوسی پرداختند، از نزدیکان ایشان بودند اما آیا در آن زمان نیز رییس‌جمهور آمریکا از حرکات آنان اینچنین تعریف و تمجید و حمایت می‌کرد! آیا شعار "نه غزه،نه لبنان" و "جمهوری ایرانی" را در روز یادگار امام برای مقابله با رژیم صهیونیستی سر می دادید.
آیا ارزش و قرب جریان چپ دهه شصت نزد امام جز به خاطر افکار ضدامپریالیستی، پیروی محض از ولی فقیه، تفکرات عدالت محور اقتصادی و فضای اسلامی در عرصه فرهنگ بود؟
آقایان اصلاح‌طلب ترا به خدا نگاهی دوباره به خود بیاندازید و بنگرید که کدام یک از آن ارزش‌ها را در خود می‌بینید که خود را امروز مدعی خط امام می‌دانید! شما سال‌هاست که عکس امام را که هیچ، میراث و اندیشه‌های امام(ره) را نیز پاره پاره کرده‌ و به اصطلاح خودتان به موزه تاریخ سپرده اید.
آقای موسوی شاید به خاطر تصویر ذهنی دهه 60 ،برخی متدینین از شما در انتخابات اخیر نیز حمایت کرده اند یا به خاطر تفاوت سلیقه‌ آنان با آقای احمدی‌نژاد کماکان مورد علاقه آنان باشید و به قول شما "قطعا هیچ انسان منصف و مومنی به خود اجازه نمی دهد چنین اهانتی به عکس امام بکند و کسانی که به اینجانب{شما} محبتی دارند هرگز کوچکترین اهانت به حضرت امام خمینی را جایز نمی دانند و حفظ حرمت امام را واجب می دانند." اما طرفداران مطرح شما امروز افرادی مانند محسن مخملباف، پسمانده های رژیم منحوس پهلوی ،پرزیدنت اوباما، اکبر گنجی و گوگوش هستند که نه افراد مومنی هستند و نه حفظ حرمت امام را چندان واجب می دانند.
این روزها آخرین روزها و فرصت‌های شما برای بازگشت به دامان انقلاب به سرعت در حال سپری شدن است، تا فرصت دارید تدبیری بیاندیشید.

سبز فقط سبز علی

 

 

تجمع طلاب و روحانیون تهران در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس امام خمینی(ره)

دیگر سکوت در مقابل سران فتنه جایز نیست

دیگر سکوت در مقابل سران فتنه جایز نیست

 

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در سرمقاله امروز کیهان نوشت؛ ماجرا از آن روزها شروع شد که مدعیان اصلاحات در دوران موسوم به همین نام، آشکارا و با صراحتی آمیخته به وقاحت نوشتند و گفتند؛ "اصلی ترین مانع اصلاحات آن است که در ایران هنوز خدا نمرده است "! "افکار امام(ره) باید به موزه تاریخ سپرده شود "! "عامل دو دهه عقب ماندگی ایران، افکار امام(ره) است "! "فرهنگ بسیجی خشونت آفرین است "! "دوران پیروی از افکارامام(ره) سپری شده است "! "امامان 12گانه نیز قابل انتقاد هستند "! "علیه خدا هم می توان دست به راهپیمایی و تظاهرات زد "! و...
ماجرای زشت و مشمئزکننده این روزها از آن روزها آغاز شد و در ماههای اخیر به اوج خود رسید تا آنجا که مدعیان اصلاحات در روز قدس به نفع اسرائیل شعار دادند، در روز 13 آبان از جنایات آمریکا تقدیر کردند و سرانجام در روز 16آذر، تصویر مبارک امام راحل(ره)، یعنی روح خدا در کالبد جهان اسلام را پاره کردند!! 
 

 

بقیه مطالب را در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

عکس:: آقای توکلی زیر چادر!

مجید توکلی

 

 او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد. به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس؛ در میان اخبار مربوط به رویدادهای 16 آذر در دانشگاه‌های تهران، خبر "فرار " یکی از اعضای انجمن اسلامی منحله دانشگاه امیرکبیر با "لباس زنانه " افکار عمومی را به تعجب واداشت. 

 

 مجید توکلی روز گذشته پس از آنکه نتوانست با سخنرانی ساختار شکنانه و اهانت آمیز خود بر تعداد تجمع کنندگان حامی میر حسین موسوی بیفزاید، با مشاهده حضور پررنگ دانشجویان حامی انقلاب اسلامی احساس خطر کرد و با آرایش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد. او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد. این در حالی است که عکس وی در بسیاری از تجمعات دانشجویان افراطی به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجویی " در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد.  

 

"فرار با لباس زنانه " البته پیش از این هم، اتفاق افتاده است. بنی صدر نیز در اوایل انقلاب و پس از آنکه خیانت هایش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مشخص شد، با لباس زنانه از کشور گریخت و به فرانسه پناهنده شد. مجید توکلی پیش از این نیز سابقه توهین به مسئولان نظام و حتی زندان را در کارنامه خود دارد. وی که متولد سال 1365 در شیراز است، در سال 83 و در رشته کشتیرانی وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما به دلیل آنکه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر 10 بود، از این دانشگاه اخراج شد. 

 

 شبکه ایران نوشت او پس از اخراج از دانشگاه و در جریان حضور احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر هم، از دانشجویانی بود که نقش مهمی در پروژه اهانت به رئیس جمهور ایفا کرد. وی همچنین به همراه دو دانشجوی دیگر به خاطر انتشار نشریات موهن علیه ائمه اطهار(ع) در دانشگاه امیر کبیر، مدت 15 ماه را در حبس بود. اما گویا 15 ماه زندان برای توکلی کافی نبود، چراکه وی در روز 17 بهمن ماه سال گذشته نیز در جریان ممانعت نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم سالگرد بازرگان، همراه با سه دانشجوی دیگر دستگیر شد و 115 روز دیگر را در زندان گذراند 

 

. گفتنی است توکلی از جمله سردسته های اهانت کنندگان به مقدسات در نشریات دانشجویی بود. بانیان این نشریات حتی دیگر دانشجویان را دعوت به همراهی و ایجاد آشوب کرده بودند: "دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد. " این جملات در قالب مقاله‌ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست! " برای فراهم کردن یک فضای اعتراض عمومی منتشر شده بودند. حمله به اهل بیت نیز دستمایه‌ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می‌شد که هر انسان آزاده‌ای از بیان آن شرم می‌کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می‌کردند: "علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم... علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است. " رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور!  

 

مجید توکلی 

 

این هم عکس بنی صدر با روسری 

 

سیل جمعیت دانشجویان انقلابیموجب متفرق شدن آشوبگران شد

عضو بسیج دانشجویی:
سیل جمعیت دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران موجب متفرق شدن آشوبگران شد
جمعیت بسیار دانشجویان انقلابی در مقابل جمعیت اندک دانشجویان اغتشاشگر حامی موسوی و پاسخ قاطع آنها به اغتشاشگران موجب متفرق شدن آنها شد به طوری‌که دانشجویان بسیجی با حضور بر سر مزار شهدا خاتمه دهنده این تجمع بودند.

رضا محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره تجمعاتی که امروز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: این تجمعات حدودا ساعت 11 صبح شروع شد و نزدیک به 300 نفر از دانشجویان حامی موسوی در محوطه دانشگاه حضور یافتند که البته در مقابل 1500 نفر از دانشجویان ارزشی هم برای گرامیداشت مراسم 16 آذر در این محل حاضر شدند.

**پاسخ قاطع دانشجویان انقلابی به شعارهای سخیف آشوبگران سبز

وی با اشاره به سر دادن شعار از سوی جریان اغتتشاشگر و پاسخ قاطع دانشجویان بسیجی و ارزشی به آنها اظهار داشت: وقتی جریان اغتشاشگر شعار می داد "بسیجی واقعی همت بود و باکری"، دانشجویان ارزشی با سر دادن شعار "همت هم اگر بود ، پوستتون رو کنده بود" پاسخ آنها را دادند همچنین جریان آشوبگر سبز وقتی شعار "نه شرقی نه غربی ، دولت سبز ملی" را سر دادند جمعیت انبوه دانشجویان بسیجی با شعار "نه شرقی نه غربی ، جمهوری اسلامی" پاسخ آنها را دادند.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود: دانشجویان حامی موسوی در ادامه شعارهای سخیفی را در توهین به بسیج سردادند که در مقابل دانشجویان ارزشی شعار "خون شهید می جوشد ، بسیجی می خروشد" را سر دادند.

**محو شدن حرکات اغتشاشگران سبز در مقابل حضور پررنگ دانشجویان انقلابی

وی درباره نمادهای سبزی که دانشجویان اغتشاشگر در این تجمع به همراه داشتند ، خاطرنشان کرد: این افراد پارچه های سبز، بادکنک سبز، عکس زندانیان سیاسی و عکس موسوی و کروبی را به همراه داشتند، زمانی‌که آنها عکس موسوی و کروبی را بالا بردند دانشجویان بسیجی فریاد "انگلیس حیا کن کروبی را رها کن " را سر دادند.
رضا محمدزاده در ادامه بیان داشت: هر چه از آغاز تجمع می گذشت بر تعداد تجمع کنندگان افزوده می شد به طوری‌که جمعیت دانشجویان بسیجی و ارزشی به سه هزار نفر رسیده بود اما جمعیت دانشجویان حامی موسوی به 800 نفر رسیده بود که هنگامی‌که این دانشجویان اغتشاشگر " یا حسین میر حسین " می گفتند سیل جمعیت دانشجویان ارزشی با صدایی رساتر " یا حسین کربلا " را سر می دادند و به این شکل صدای آنها کاملا محو می شد.

**بار دیگر حامیان موسوی اغتشاش کردند

وی در خصوص اغتشاش حامیان موسوی در دانشگاه تهران گفت: چند نفر از آنها شیشه های دانشکده فنی را شکستند که این شیشه ها روی سر دانشجویان ریخت چند تن از آنها هم در مقاطعی سنگ پراکنی می کردند چند باری هم درگیری های محدودی میان جریان فتنه و دانشجویان انجام شد.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به حواشی سخنرانی سجاد صفار هرندی و حبیب رحیم پور ازغدی در تالار چمران دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در هنگام سخنرانی حدود 1500 نفر از دانشجویان بسیجی قصد داشتند برای سخنرانی در این تالار حضور یابند که اغتشاشگران سبز با حضور در ورودی تالار راه را برای آنها مسدود کرده بودند اما به دلیل تعداد بالای دانشجویان بسیجی، جمعیت آنها شکسته شد و بسیجیان به داخل تالار رفتند.

**ناتوانی سبزها در مقابل سیل جمعیت دانشجویان ارزشی و متفرق شدن آنها

وی درباره گروه‌هایی که امروز در قالب حامیان موسوی به اغتشاش در دانشگاه تهران پرداختند تصریح کرد: تعدادی ازاعضای سرشناس انجمن اسلامی دانشگاه تهران، طیف تندرو دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه)، دانشجویان مارکسیست، دانشجویان لیبرال و دانشجویان دموکراسی خواه در قالب حامیان موسوی در تجمع و اغتشاش در دانشگاه تهران حضور داشتند البته تعدادی از دانشجویان امیرکبیر هم به صورت غیرقانونی وارد دانشگاه شده بودند.
رضا محمدزاده افزود: همه این گروه‌ها علیه بسیج دانشگاه آمده بودند اما با گذشت زمان و در ساعت 16 جمعیت آنها به 200 نفر کاهش پیدا کرد که به دلیل حضور سه هزار نفر از دانشجویان ارزشی و بسیجی تا این زمان کم کم آنها متفرق شدند.

**دانشجویان با دادن پیامی به موسوی و کروبی خاتمه دهنده تجمع بودند

وی درباره چگونگی پایان یافتن این تجمع اظهار داشت: دانشجویان انقلابی با حرکت به سمت سر در دانشگاه تهران عکس هایی شیمون پرز ، اوباما ، مسعود رجوی ، مریم رجوی ، شیرین عبادی ، بنی صدر و رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع و همچنین پرچم آمریکا و انگلیس را آتش زدند و پس از آن فریاد زدند "موسوی کروبی این آخرین پیام است ، دانشجوی مسلمان آماده قیام است". عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران همچنین گفت: سرانجام تجمع دانشگاه تهران با حضور دانشجویان انقلابی بر سر مزار شهدا پایان یافت

از انقلاب رنگی تا آرایش زنانه!

از انقلاب رنگی تا آرایش زنانه!
سردسته آشوبگران دانشگاه امیرکبیر با آرایش و پوشش زنانه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مجید.ت از سرکردگان معروف تحرکات غیرقانونی و آشوب طلبانه دانشگاه امیرکبیر در جریان تحرکات امروز عده ای از دانشجو نماها -که به بهانه روز 16 آذر صورت گرفته بود- پس از آنکه حضور دانشجویان حزب اللهی و متعهد را پررنگ تر از همیشه دید، احساس خطر کرده و با حضور در دستشویی این دانشگاه ضمن تراشیدن صورت خود و انجام آرایش زنانه با پوشش ویژه خانم ها قصد خروج از دانشگاه را داشت که شناسایی و دستگیر شد.
فرد دستگیرشده دانشجوی ورودی سال 83 در رشته کشتی سازی بود که به دلیل کسب معدل کمتر از حد نصاب قبولی یعنی رقم 9/9 از دانشگاه اخراج شده بود.
وی از عوامل همیشگی اغتشاشات بود که امروز نیز درصدد تحریک دانشجویان و برهم زدن نظم دانشگاه بوده است.
گفتنی است حضور وسیع و غیرتمندانه دانشجویان در تجمعات امروز دانشگاه ها برنامه های از پیش تدارک شده اغتشاشگران را بی رونق کرد.