موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موسوی با "تقلب" هم اول نشد

درحالی که حامیان میرحسین موسوی تلاش گسترده‌ای را برای پیروزی او در یک نظرسنجی اینترنتی انجام دادند و حتی دست به تقلب گسترده هم زدند، مجله "تایم" با انتشار عکس یک فوتبالیست، یک خواننده همجنس باز و رئیس‌جمهور سابق آمریکا بر روی جلد خود، خستگی را به تن این افراد باقی گذاشت!

به گزارش رجانیوز، مجله آمریکایی "تایم" هر سالاقدام به برگزاری یک نظرسنجی از کاربران اینترنتی می‌کند تا عکس خبرسازترین چهره سالرا انتخاب کند. امسال نیز این مجله از مخاطبان خود خواست تا عکس خبرسازترین چهره سال 2010 را از میان 201 نفر از چهره‌های کشورها انتخاب کنند.

در پی این تصمیم مجله تایم، حامیان آقای موسوی که در خارج از کشور اقامت دارند، با ارسال گسترده پیام‌های تبلیغاتی برای کاربران اینترنتی فارسی زبان در سراسر جهان، از این افراد خواستند تا به میرحسین موسوی رای دهند تا او به عنوان "خبرسازترین چهره سال" انتخاب شود.

این افراد در پیام‌ها و ایمیل‌های خود اعلام کرده بودند که اهمیت درج تصویر آقای موسوی در مجله تایم به این دلیل است که پیش از این، عکس ایرانیان مهم دیگری نیزروی جلد اینمجله آمریکایی منتشر شده است؛ از جمله رضاخان میرپنجو محمدرضا پهلوی! 

 

لطفآ به ادامه مطلب توجه کنید:

تقلب؛ تنها ابزار مدعیان تقلب

نکته قابل توجه در این پیام‌ها وایمیل‌ها، دعوت کاربران دیگر به "تقلب گسترده" به منظورپیروز کردن موسوی در نظرسنجی مجله "تایم" بود. این مساله درحالی صورت گرفته که بهانه اصلیآقای موسوی و حامیانشبرایرقم زدن ناآرامی های سال گذشته، ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بود.

در نظرسنجی‌های اینترنتی همواره از کاربران خواسته می شود که تنها یک بار رای دهند ولیاین افراد اعلام کردند که باید چندین بار به موسوی رای داد تا بلکه به انتخاب او امیدوار بود.

به دنبال این موضوع بود که وبلاگ‌نویسان مطرح ایرانی به تقلب گسترده حامیان موسوی واکنش نشان دادند و آن را دلیلی بر کذب بودن ادعاهای آنان دانستند.

در همین راستا، "احمد نجمی" یکی از بلاگرهای مطرح طی نامه‌ای سرگشاده به "ریچارد استنگل"، سردبیر مجله تایم اظهار داشت: "واکنش مملو از تعجبشما به هنگام مشاهده ارتقای ناگهانی و چند روزه یکی از کاندیداها از رتبه ۱۶۰ به رتبه نخست را کاملاً درک می‌کنیم.طبیعی است در همان لحظه نخست مطمئن شده‌ باشید که اینپدیدهبه صورت غیرعادییا به عبارت بهتر،غیراخلاقی و در یک کلام در اثر تقلب، اتفاق افتاده است."

یک کاریکاتوریست فراری هم بر تقلب حامیان موسوی تاکید کرد



این وبلاگ‌نویس ایرانی در ادامه نامه خود نوشت:"به عنوان یک ایرانی نسبت به همه اتفاقات بدی که درروزهای آینده در سایت شما توسط این عده پیش خواهد آمدعذر خواسته و اعلام می‌کنم که ادبیات و رفتارهای زننده این عده،ربطی به ملت ایران ندارد چرا که در هر قوم و کشوری، اقلیتی ساختارشکن و بی‌هویت نیز وجود دارند."

شکست موسویاز یک خواننده همجنس‌باز

با این حال و علی‌رغم تقلب گسترده مدعیان تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، آقای موسوی در این رقابت اینترنتی هم مغلوب شد و "لیدی گاگا"، خواننده آمریکایی به همراه "بیل کلینتون"، رئیس جمهور سابق آمریکا و "دیدیه دروگبا"، بازیکن تیم فوتبال چلسی بر روی جلد مجله تایم قرار گرفتند.

برگزیدگان تایم که بر روی جلد این مجله رفتند

البته آقای موسوی در این ماجرا همراهانی هم داشت. "زهرا رهنورد" و "شیرین عبادی" دو تن از افرادی بودند که به همراه میرحسین موسوی، این رقابت را به "لیدی گاگا" واگذار کردند و نتوانستند بر روی جلد "تایم" حاضر شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.axziba.blogsky.com

بیا بین کثافت دروغ گو همتون عین هم هستید
تا کی می خواید دروغ بگید
http://www.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,1972075_1976159_1976160,00.html

اولآ مودب باش!!!
در ضمن شما که راستگو هستید اگر اول شد پس چرا عکسش روی جلد چاپ نشد؟

نویسنده سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

و معلوم شد که مجله تایم اسم آقای موسوی را به مدت ۳۰ دقیقه به عنوان نفر اول در سایت اعلام کرد
حالا باید دید که اونا از اینکار چه منظوری داشتند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد