موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

یارگیری موسوی از بمبگذاران اعدامی پژاک و شیراز


موسوی به اعدام تروریست ها هم اعتراض کرد   

اعدام پنج نفر از اعضای گروهک های بمب گذار در روزهای گذشته بهانه ای شد تا میرحسین موسوی که پس از 22 بهمن سال گذشته عملا همچون گذشته قبل از انتخاباتش از صحنه سیاست ایران حذف شده بود، در موضعگیری دوپهلویی سعی در یارگیری از این بمب گذاران کند و جایگاه خود را از یک شخصیت سیاسی ضد نظام به یک شخصیت سیاسی ضد مردم ایران تغییر دهد.

به گزارش رجانیوز، موسوی در موضع گیری خود با اشاره به اعدام این بمبگذاران، این اعدام ها را با " حواشی تردیدبرانگیز" همراه دانسته و قوه قضاییه را به علت صدور احکام اعدام برای این بمب گذاران به بی عدالتی متهم کرده است.

این در حالی است که سوابق و اتهامات این افراد که موسوی تلاش کرده است آنها را نیز به یاران خود پیوند دهد قابل توجه است. "شیرین علم هولی آتشگاه " یکی از این متهمان در خرداد سال ۱۳۸۷ پس از کارگذاشتن یک بمب زیر خودرویی در پارکینگ قرارگاه سپاه در غرب تهران و انفجار آن دستگیر شده است. مهدی اسلامیان یکی دیگر از این متهمین از عوامل بمب گذار در حسینیه سیدالشهدای شیراز بوده است که به این اتهام به اعدام محکوم شده است. پیش از این دو نفر به نام های روزبه یحیی زاده و علی اصغرپشته به اتهام انفجار در حسینیه شهدای شیراز اعدام شده بودند. فرزاد کمانگر و فرهاد وکیلی نیز به اتهام همکاری با گروهک پژاک و اقدام به بمب گذاری در ساختمان های فرمانداری و اداره بازرگانی کرمانشاه در اردیبهشت سال ۱۳۸۵ دستگیر و محاکمه شده بودند و علی حیدریان یکی دیگر از اعضای این گروه بمبگذار در تهران دستگیر و به اتهام همکاری با بمبگذاران پژاک محاکمه شده است.

اما با نگاهی به مواضع موسوی در حمایت از هتاکان روز عاشورا که موجب برانگیخته شدن خشم مردم ایران شد و همچنین اعتراض به اعدام دوتن دیگر از عامل بمبگذاری در حسینیه رهپویان وصال شیراز، حمایت ضمنی وی از اعضای گروهک پژاک که مردم غرب کشور به دلیل اقدامات ضد امنتیتی آنها همواره در اضطراب به سر می برند و دیگر بمبگذار شیراز، چندان تعجب برانگیز نبود.

به نظر می رسد ریزش شدید بدنه اجتماعی سبب شده است تا موسوی برای یارگیری به گروه‌های از رده خارجی همچون ملی مذهبی ها و نهضت آزادی و همچنین بمبگذارانی چون پژاک و انجمن پادشاهی ایران و اعضای اعدامی آنها متوسل شود.

در این شرایط و با وجود موضع گیری و حمایت های موسوی از بمبگذاران در کنار حمایت مسعودرجوی از موسوی و اقداماتش، تعلل قوه قضاییه در برخورد با سران فتنه که از اعلام علنی حضور خود در صف دشمنان ملت ایران ابایی ندارند، موجب شگفتی مردم ایران شده است. 

 

  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صابر شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

از این می ترسم روزی آگاه شوی که خیلی دیر است....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد