موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

کاسبی جدید نامزد ندا آقا سلطان

 

گزارش اشپیگل از پشت صحنه «چند می گیری گریه کنی»!  

 

نشریه اشپیگل فاش کرد نامزد ندا آقاسلطان-یکی از قربانیان حوادث پس از انتخابات- یک کاسبی پردرآمد راه انداخته حال آن که هیچ گونه سابقه فعالیت سیاسی نداشته است.
اشپیگل طی گزارشی از کلاهبرداری های کاسپین ماکان که از متهمان ترور ندا آقاسلطان به شمار می رود و قریب یک ماه در تل آویو به سر می برد نوشت: اگر نشریه ای بخواهد با نامزد ندا آقاسلطان مصاحبه کند باید هزینه مصاحبه را به مسئول برنامه های او پرداخت کند. او یک مجموعه مشاوره رسانه ای را در کنار خود دارد. او در این گفتگوها به نقل خاطره از نامزد خود می پردازد و همواره سعی می کند چهره ای غمگین و عزادار داشته باشد.
مجله آلمانی افزود: ماکان از مرگ ندا برای خود یک کاسبی و شغل به راه انداخته که این مسئله حتی مورد اعتراض گروههای مخالف جمهوری اسلامی هم قرار گرفته است، اما این اعتراضات باعث آن نشده است که ماکان از این شغل پردرآمد بگذرد. او پیش از مرگ ندا آقاسلطان هیچ گونه سابقه فعالیت سیاسی نداشت و بعد از خروج از ایران، به کشورهای متعددی از جمله اکثر کشورهای اروپایی و اسرائیل سفر کرده و حتی از شیمون پرز یک مجسمه کبوتر صلح دریافت کرده است.
خبرنگار اشپیگل می نویسد: ظاهرا پناهندگی به کانادا هدف فعلی ماکان است در حالی که ندا همچنان در قبر خوابیده است!
آرش حجازی شاهد ترور ندا آقاسلطان هم چند روز قبل از این ترور، از لندن به تهران آمد و روز بعد از ترور بلافاصله به لندن بازگشت و از طریق بی بی سی کوشید جمهوری اسلامی را متهم ترور مشترک MI6 و موساد معرفی کند. مدتی بعد ماکان نامزد ندا آقاسلطان هم از کشور گریخت و ماهها در لندن به سر برد و سرانجام به تل آویو رفت.
سرویس های جاسوسی اغلب چنین افرادی را پس از اینکه تبدیل به مهره های سوخته می شوند، حذف می کنند تا اسرار پنهان پروژه ها مدفون شود.
سرویس های جاسوسی تدارک کننده فتنه سال گذشته، تلاش کردند با بزرگ نمایی و چهره سازی از قربانیانی نظیر ندا آقاسلطان چهره ای مظلوم و معصوم و بومی به پروژه کودتای مخملی بدهند و رد پای بیگانگان را در این حوادث تلخ بپوشانند.

نظرات 1 + ارسال نظر
V-P-N سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.v-p-n.in

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد