موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

هنوز 20 سال از امام نگذشته که شما دیگر بوی خمینی نمی دهید

خبرنامه دانشجویان ایران: حسین قدیانی در شماره یکشنبه 16 خرداد 89 روزنامه وطن امروز نوشته است:

شما هم بیکار هستید ها. دلتان خوش است؛ ولی‌نعمتان. ولی نعمتان. ولی‌نعمتان. ولی‌نعمتان کیلویی چند است؟ عقل اگر داشتید به جای ورامین مراسم می‌گرفتید در نیاوران. گذشت دوره اسلام پابرهنگان. الان دوره اسلام کفش قرمز پاشنه بلند است. الان دوره اسلام تنگه احد نیست. دوره اسلام تونل توحید است. اصلا ولی‌نعمتان کجا بودند وقتی امام در به ثمر رساندن انقلاب داشت به پدر من کمک می‌کرد؟ در نجف ما با امام بودیم. در ترکیه ما با امام بودیم. در پاریس ما با امام بودیم. در هواپیما ما با امام بودیم. در پله اول طیاره ما با امام عکس داشتیم. ولی‌نعمتان کجا بودند؟ ولی نعمتان یقه لباسشان چرک است؛ چهره اسلام را مخدوش می‌کنند. در پله دوم طیاره ما با امام بودیم. آن کمک خلبانی که دست امام را گرفته بود فامیل ما بود. در پله برقی پاویون فرودگاه ما با امام بودیم. در بلیزر ما با امام بودیم. در هلی‌کوپتر ما با امام بودیم. آن بلندگویی که امام در 12 بهمن سخنرانی کرد؛ از پول ما بود. آن صندلی که امام بر آن نشسته بود؛ ما خریده بودیم. ما همسایه امام بودیم. حالا طلبه سیرجانی برای شیخ رفسنجانی شاخ شده. دور کره مریخ هم پیاده راهپیمایی کند ما هیچ وقت مشتری قوه قضائیه نمی‌شویم. از بس ریاست قوه قضائیه آدم مهربانی است. دایی من هم آدم خوبی است. مرعشی هم سلام دارد خدمت تان.


اصلا ببینم؛ وقتی پدر من با امام عکس می‌انداخت، یعنی ببخشید امام با پدر من عکس می‌انداخت، ولی‌نعمتان کجا بودند؟ پدر من اوناهاش. ردیف جلو. جلوی جلو. نشسته از چپ و راست، بغل امام. ولی‌نعمتان کجای عکس هستند؟ اصلا ولی‌نعمتان کی باشند؟ ولی‌نعمت این انقلاب خاندان ماست. ولی‌نعمتان سیاهی لشکر بودند. 300 هزار شهید سیاهی لشکر بودند. چه کسی انقلاب کرد؟ پدر من. محرم راز پدر من چه کسی بود؟ مادر من. چه کسی از بحران عبور کرد؛ پدر و مادر من. انقلاب با پول چه کسی به پیروزی رسید؟ عموی من. رئیس صدا و سیما چه کسی بود؟ اون یکی عموی من. جنگ با پول چه کسی اداره شد؟ باغ پسته عمه من. چه کسی پول سازندگی را داد؟ خاله من. مدیر مترو کیست؟ برادر بزرگ من. مدیر فلان شرکت کیست؟ برادر کوچک من. عضو هیات مدیره آن یکی شرکت کیست؟ برادر یکی مانده به آخر من.

نه، ملاک، حال فعلی افراد نیست؛ ملاک حال فعلی ملک و املاک ماست. البته این ملک و املاک به نام ما نیست. هر کسی چیزی پیدا کرد، بیاورد من خودم به نامش می‌کنم. من مالکم اما نه مالک اشتر علی. من مالک اُشتر ضد گلوله‌ام. توپ، تانک، فشفشه نمی‌تواند تکان بدهد زندگی ما را. ما خودمان را بستیم. تا خرخره خوردیم. البته به نام نزدیم. ما کلا به نام نمی‌زنیم که پس فردا بهانه بدهیم دست کسی. ما زرنگیم. ما خودمان ذغال فروشیم. ولی‌نعمت ما هستیم. سختی انقلاب را خاندان ما تحمل کرد. مادر شهیدان جنیدی که در همین پیشوا زندگی می‌کند، سرش گرم کفن و دفن 4 بچه شهیدش بود؛ تمام بار انقلاب افتاد روی دوش ما. جوانکی که از جنوب شهر تهران دست برد در شناسنامه‌اش تا به جبهه غرب برود، درست است که به شهادت رسید اما کارش غیرقانونی بود. چطور دست بردن من در اسناد استات اویل نروژی غیرقانونی است اما دست بردن شهید 14ساله مازندرانی؛ «مرتضی املشی» در شناسنامه‌اش برای رفتن به فتح المبین قانونی است؟ ما شهید غیر قانونی نداریم. شهید ندا بود که به جای ندای هل من ناصر حسین، ندای BBC را لبیک گفت. ندای هل من معین حسین مال 1400 سال پیش است. زنده باد صدای آمریکا. زنده باد اسلام مرفهین بی درد. البته اسلام ما اسلام مرفهین با درد است. به هر حال ما هم دردهای خودمان را داریم. این همه سرمایه، مانده‌ایم کجا بخوابانیم! من الان دارم دانشگاه آزاد شعبه BBC را افتتاح می‌کنم. جای جاسبی خالی. اینجا به خانواده شهدا سهمیه نمی‌دهیم اما شهریه را از همه می‌گیریم. نه، من فراری نیستم. دارم از راه دور به انقلاب خدمت می‌کنم. نه، من سران فتنه نیستم. سران فتنه اسی سگ دست بود و سعید قالپاق. اصلا مقصر اصلی همین ولی نعمتان بودند. ما خواستیم بعد از انتخابات با انقلاب یک شوخی مخملی کنیم، که ولی نعمتان جدی گرفتند و در 9 دی سیلی حیدری خواباندند به صورت ما. اصلا ببینم دیروز این شعارها چه بود که ولی‌نعمتان سر دادند؟ هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته. حالا نوه امام شد سید حسن نصرالله؟ من گلایه‌ام از موسسه تنظیم و نشر آثار زهرا اشراقی این است که چرا میکروفون احمدی‌نژادرا قطع نکردند؟ یعنی چی که من یک موی شما کوخ نشینان را به تمام دنیای کاخ نشینان نمی‌دهم؟ این درآوردن ادای امام است و کار درستی نیست. پس شما ویلای ما در جواهرده را ندیده‌اید. از خود ده بزرگ‌تر است. شهری شده برای خودش. کل زندگی ولی نعمتان را جمع کنید نمی‌توانید ویلای ما که البته به ناممان نیست، بخرید. من یک خواهر دارم که معرف حضور همه تان است. عاشق خوردن چیزبرگر در خیابان انقلاب است. نه که در نیاوران ساندویچی وجود ندارد بنده خدا مجبور است پیش آشوبگران عاشورا ساندویچ بخورد. این خواهر من یک اسب دارد که نسلش برمی‌گردد به الاغ طلحه. طلحه هم آدم خوبی بود. زبیر هم آدم خوبی بود. همه خوب هستند. ما هم خوبیم. شکر خدا. ملالی نیست جز دوری شما. شما چطور هستید؟ آقای آملی حال شان چطور است؟ به ایشان سلام ما را برسانید. ما از همین لندن دعاگوی ایشان هستیم. خدا لعنت کند آفتابه دزدها را. ما دزدی نمی‌کنیم، این کار ما اسمش اختلاس است. اختلاس با کلاس است. اختلاس دزدی باکلاس‌هاست. دزدی، بی کلاسی است. اگر می‌خواهی بچاپی، همان به کل مملکت را. طلحه هم دزد نبود. می‌خواست اختلاس کند. یعنی می‌خواست سرمایه‌گذاری کند و عدالت را واگذار کند به بخش خصوصی. با من بود ذوالفقار عدالت را واگذار می‌کردم به بخش خصوصی. این بخش خصوصی هم چیز بدی نیست. حکایت از این جیب به آن جیب است. پول به اسم خصوصی سازی همان بهتر که به دست ولی‌نعمتان نرسد و دوباره برگردد جیب ما. ولی‌نعمتان پولدار شوند آنها هم می‌شوند عینهو ما. ما هم که خودتان می‌دانید شکم مان سیری ندارد. راز کلفتی گردن ما به همین برمی‌گردد. این را هم بگویم ما کلا از همان قبل انقلاب وضع مان خوب بود. آن زمان که مسلمین در شعب ابوطالب یک دانه خرما را 40 نفری می‌خوردند، اجداد ما در ارگ کوفه باغ پسته داشتند و در دل ولی‌نعمتان صدر اسلام غصه می‌کاشتند اما هنوز 20 سال از رحلت پیامبر نگذشته بود که عده‌ای به نزدیکان پیامبر گفتند ناکثین و به موسسه تنظیم و نشر آثار پیامبر نازک‌تر از گل گفتند. یک عده هم رفتند روی شتر و از همان روی کوهان مردم را دعوت کردند به آشوب در خیابان‌های کوفه البته در چارچوب قانون اساسی. از نظر من آتش زدن خیمه عباس در روز عاشورا یک اعتراض مدنی بود. البته هنوز نوح زنده بود که پسر نوح با بدان بنشست.

من سگ اصحاب کهف را کاری ندارم؛ او آدم شد اما این آقازاده فراری هم مثل چی دارد دروغ می‌گوید. هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته. آری هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که وصیتنامه پدر و پدربزرگ را فروخت به دروغ آقازاده‌ها و با سران فتنه، با بدان بنشست و خاندانش گم شد.

جناب سید حسن! ما همان‌هایی بودیم که وقتی تو را اول بار دیدیم گفتیم: «صل علی محمد بوی خمینی آمد» اما شما هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که متاسفانه دیگر بوی خمینی نمی‌دهید. وقتی با سران فتنه همنشین می‌شوید شما هم بوی فتنه می‌گیرید. ما اخبار به گوش‌مان می‌رسد. ما شنیدیم خواب بعضی‌ها را برای عبای رهبری که باید از بیت رهبری برگردد. برگردد کجا؟ کاش برگردد جماران که باید منتقل شود به موسسه تنظیم. پس اگر اینگونه است درود بر ولی‌نعمتان که به شما اجازه عرض اندام ندادند. تا این ملت تا این ولی‌نعمتان هستند بدانید عبای رهبری از بیت رهبری بیرون نمی‌آید. ما افتخار می‌کنیم که بعد از خمینی خدا عبای رهبری را فقط و فقط برای خامنه‌ای دوخت. عبای نور برتن ماه خواهد ماند تا ظهور خورشید. شما یکی‌تان نامردی با عبای شکلاتی است که هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته حسینیه جماران را به ویلای جورج سوروس فروخت. آن دیگری‌تان هادی غفاری زیر عبایش تفنگ جمع کرده بود تا به منافقین ندهد، احتمالا کفتر بزند. آن یکی در زیر عبایش با اینکه ناطق بود سکوت مخفی کرده بود. استوانه در زیر عبایش پول خرج می‌کرد برای آشوبگران و با واسطه پول‌ها را به مقصد می‌رساند. شیخ بی‌سواد هم که کلا مرخص است و به شما که عرض می‌کنم کلا دیگر هیچ وقتی ندارد. آری، هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که شما همگی نشستید روی جمل ناکثین. هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که نامه سرگشاده نوشتید ولی بدانید 200 سال بعد از رحلت امام هم ما به شما منافقین اجازه عرض اندام نخواهیم داد. 200 سال بعد از رحلت امام هم شعار ما ولی‌نعمتان این است: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند». 

 

 

سید حسن خمینی در جمع سران فتنه 

 

آقای سید حسن خمینی  

نتیجه همراهی با سران فتنه همین میشود!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

مرگ بر رهبر دیکتاتور

بهتر است بگوئیم :
مرگ بر دیکتاتور
دیکتاتوری که به رای مردم احترام نمیگذارد و میخواهد با قشون کشی در کف خیابان حرفش را به کرسی بنشاند
و مردم هوشیار و فهیم ایران چه خوب این دیکتاتورها را سر جای خود نشاندند

حسین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

عاشق ولایت یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

مرگ بر تو وخرایی مثل تو که هنوز هم نفهم هستید بدبختهای بیچاره.مرگ بر ضد ولایت فقیه

من هم میگم مرگ بر ضد ولایت فقیه!

مرتضی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.bineshooneh.blogfa.com

سلام.وب قشنگی داری /کارت عالیه.خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.من در کار کلیپ مشغولم/برام نظر بده با چه اسمی لینکت کنم/به امید پیروزی

تکتم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://sainetdelta44.blogfa.com

ای ولله خوب گفتی . بذار چشمشون در بیاد از نفهمی . یا حق ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند

دزدگیر۸۸ سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://agha14.com

اللهم عجل لولیک الفرج


سلام


احسنت



موفق باشید


یاعلی سیدعلی

استقلالی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

یا علی، چه ربطی به سید علی داره؟
سعی نکن سید علی رو با حضرت علی(ع) مقایسه کنی.
اصلا قابل قیاس نیستن.
امام علی(ع) هزاران آسمان با سید علی تفاوت دارد.
درسته رهبر انقلابه، آدم سالم و پاکیه. قبول دارم.
اما با امام علی(ع) مقایسه اش نکن.
تعصبی بد بخت

پرسپولیسی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

استقلالی دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد