موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

تظاهر به اسلام و حق وجه مشترک فتنه گران 59 و 88

تهران - عضو هیات رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وی‍ژگی های فتنه های سال 59 و سال 88 در کشور گفت که وجه مشترک این دو فتنه " تظاهر فتنه گران به اسلام و حق و سوء استفاده از مقدسات " است.

به گزارش ایرنا، آیت الله" سید احمد خاتمی" دوشنبه شب و در مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و یارانش بر ضرورت بررسی و تحلیل روند و مراحل دو فتنه 59 و 88 گفت: فتنه و حوادث سال 59 که به شهادت آیت الله بهشتی و یارانش منجر شد و قبل ازآن ترور نافرجام مقام معظم رهبری برای ما عبرت آموز است.
وی با بیان اینکه آیت الله بهشتی و یاران شهیدش گرفتار فتنه ، فتنه گران شدند، افزود: نهایت فتنه سال 59 این بود که انقلاب نوپای اسلامی شماری از یاران و همراهان امام را از دست داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، خاطرنشان کرد که باید با بررسی تاریخ به شیوه جریانی و نه جرقه ای از وقایع و حوادث عبرت بگیریم و آموخته های خود را پیشه کارهای آینده کنیم.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه " هنگامه فتنه عده ای خود را به لباس حق ملبس می کنند و کارهای باطل خود را پیش می برند"، تصریح کرد:نمونه های بسیاری از فتنه درتاریخ ثبت شده که فتنه گران با برتن کردن لباس حق و دین به اصل و اساس دین ضربه زده اند.
وی اظهار داشت:در سال 59 عده ای با تظاهر به اسلام وارد میدان شدند و ضرباتی را به یاران با وفای امام زدند و در فتنه سال 88 نیز تعدادی با تظاهر به حق و اسلام و به بهانه دفاع از آرمان های امام به میدان آمدند، اما قصد و نیت آنها در اصل همانند فتنه گران سال 59 ،ضرب زدن به پیکره نظام اسلامی بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که فتنه گران سال 88 آبروی ایران را در سطح جهان بردند و باعث شدند تا رسانه های خارجی هجمه های تبلیغاتی را علیه ایران سازماندهی کنند.
خاتمی سابقه تاریخی فتنه در جهان اسلام را مورد توجه قرارداد وخاطرنشان کرد:در تاریخ اسلام از این دست فتنه ها فراوان بچشم می خورد از جمله اینکه پس ازرحلت پیامبراسلام (ص) عده ای خواستند تا ولایت مداری علی (ع ) را زیرسئوال ببرنند و سعی کردند تا با ممنوع کردن استفاده از روایت های پیامبر واحادیث وی، ولایت علی را در اذهان مردم گم کنند.
وی افزود:آنها برای جلوگیری ازنشر احادیث پیامبر (ص) و دستیابی مردم به حقیقت بهانه می آوردند که با مطرح شدن احادیث، قرآن درحاشیه قرار می گیرد، آنها با همین ترفند تلاش کردند تا ولایت را هم بدست آورند؛ بنابراین فتنه همیشه در لباس زیبای حق به میدان فرستاده می شود تا بتواند مردم را فریب دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:عده ای که طاقت عدل علی را نداشتند ، سرستیز با آن امام بزرگوار را درپیش گرفتند و خوارج نمونه بارزی از ولایت ستیزی است، آنها با اینکه از حق بودن علی (ع) آگاه بودند ولی بازهم ولایت ستیزی کردند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه فتنه های سال 59 در پوشش حمایت از مردم و با سوء استفاده از قرآن و مقدسات صورت گرفت، افزود: آنها با شعار به نام خدا و خلق قهرمان وارد میدان شدند و لباس حق را بر تن داشتند اما دست به خیانت زدند و جنایتهای زیادی کردند ، منافقین علاوه بر حادثه حزب جمهوری اسلامی بیش ازسیزده هزار نفر ازهموطنان ما را به شهادت رساندند،اما در نهایت رسوا شدند.
وی خاطرنشان کرد: درسال 88 نیز فتنه گران به بهانه اینکه درخط امام هستیم و راه امام را دنبال می کنیم ، فتنه جدیدی را که متصل به همان فتنه قبل است،آغاز کردند ، اما با هوشیاری مقام معظم رهبری، مردم آتش این فتنه را خاموش کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تا زمانیکه مردم ولایت مدار حول محور رهبری باشند و از فرامین ایشان پیروی کنند،نظام اسلامی آسیب نمی بیند و حفظ نظام که از اوجب واجبات است ،تضمین خواهد شد.
نظرات 5 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.01cd.ir

فروشگاه اینترنتی صفر و یک

http://www.01cd.ir

خرید انلاین نرم افزار ، بازی ، کارتون و....

دوست عزیز اگر تمایل داشتی که با هم تبادل لینک کنیم به آدرس زیر برو و لینکتو بزار و منم با اسم فروشگاه اینترنتی صفر و یک لینک کن

http://www.01cd.ir/index.php?links_exchange

موفق باشی

فائزه سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://bidel69.blogfa.com

سلام
لبیک یا خامنه ای...

شیرازگردی پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ق.ظ http://shirazgardi.com

معرفی سایت شیرازگردی به عنوان تنها مرجع اخبار فرهنگی هنری شهر شیراز
http://shirazgardi.com

رضا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

بنام خدا
با سلام هموطن ، هم شهری ، هم ولایتی ، هم کیش ، هم نوع وبالاخره من نمیدانم که ما ملت وما مردم ایران چه نسبتی با هم داریم ولی همینقدر میدانم که اولا هیچکدام از ما زبان یکدیگر را نمیفهمیم وهیچکدام دیگری را قبول نداریم وبیش از شصد سال است که من شاهد ریختن خون یکدیگر برزمین هستم .
ما ملت ساکن در این سر زمین لااقل یکدیگر را خوب می شناسیم واگر بتوانیم به دیگران دروغ بگوییم به خودمان که نمیتوانیم دروغ بگوییم . نه تو ازمن مسلمان تری ونه من از توبی ایمان ترم ، نه تو دلت به حال من میسوزد ونه من به حال تو دلم میسوزد . همین آیت الله خاتمی که دیگران را فتنه گر میخواند اگر فقط یک ماه خودش و زن وبچه اش بیکار وگرسنه بمانند چنان فتنه ای بپا میکند که موسوی وکرروبی را سرمه چشم خود کنی. بیش از بیست وپنج سال از عمر خود را شاهد چپاول وغارت ثروت کشور به دست مافیای دولت شاهنشاهی ایران بودم بهترین دوران زندگی خودم را در فقر وبدبختی گذراندم . آقایی پیدا شد گفت اگه شاه را بیرون کنیم همه از این بد بختی نجات پیدا میکنیم . خونهای زیادی به زمین ریخته شد تا شاه و زیاده طلبان آن دوران را بیرون کردیم . مدت سی ویک سال از آن زمان گذشته نه تنها کوچکترین تحولی در زندگی من ایجاد نشد بلکه امروز شاهد فقر و بدبختی وبیکاری فرزندان خودم وسایر جوانان کشور خود هستم . در حالیکه همه ما خوب میدانیم کاخها وثروت هایی که ما فیای بعد از انقلاب برای خود وزن بچه خود دست وپا کرده اند فرا تر از آنیست که مافیای زمان شاه در اختیار داشتند . برای نمونه شما اگر کاخ شمس ویا کاخ نیاوران را با خانه ها ی شمال شهر و ویلا های کلاردشت و ویلا های حواشی رود خانه ها مقایسه کنید به خوبی متوجه میشوید که آن کاخها توالت فرنگی این کاخها نمیشود . آقای احمدی نژاد وسایر سران رژیم ادعا دارند که زندگی آنان همانند زندگی ما نکبت بار است . بسیار خب اگه تو باور کردی من هم باور میکنم . حالا در اینجا من از شما یک سوال دارم . اگه قرار بود هم من وهم شما وهم سران جمهوری اسلامی ایران در فقر باشیم و شاهد خوشگذرانی اینهمه مفت خور باشیم پس چرا فتنه سال 57 را علم کردیم وتا حالا از بابت آن فتنه خون ریزی میکنیم . عجالتا شاه وخانواده واطرافیان او که بهتر از امثال اکبر چلقوز بودند. داداش ما در سال پنجاه وهفت انقلاب کردیم تا همه ما ملت ایران همانند اعضاء یک خانواده بر سر یک سفره بنشینیم . من چگونه میتوانم شاهد مفت خوری و خوشگذرانی تو وزن وبچه تو باشم و شاهد فقر وبد بختی زن وفرزند خود در حالیکه تو هیچ حقی از ثروت این کشور بیشتر از من نداری . به خدا من اگه از خاتمی وتو مسلمان تر نباشم کمتر از او وتو نیستم من شصد سال گرسنه گی را تحمل کردم که تو و او یک روزش را هم نمیتوانید تحمل کنید.
همین تو به عنوان یک مسلمان چطور به خود اجازه میدی که من گرسنه باشم و خفه باشم . دعوای من وتو بر سر اسلام نیست تو وامثال تو میخواهد به اسم اسلام مرا استثمار کنید که خون ریزی و فتنه ادامه دارد .

سلام برادر من
من به شما تا حدی حق میدهم ولی باید پذیرفت:
اولا ما برای شکم انقلاب نکردیم
دوما از وقتی انقلاب کردیم جنگ را به کشور ما تحمیل کردند تا نیروئی که میبایست صرف سازندگی کشور شد هزینه جنگ شد
از طرفی منافقان و دشمنان داخلی هم ما را راحت نگذاشتند
و تحریم و چپاول و بلوکه کردن پولهای ایران در بانکهای خارجی را هم اضافه کنید
و از این طرف هم عده ای از این فرصت سوء استفاده کرده و ثروتهای خود را افزایش دادند
به نظر شما باید چکار کرد؟

فرزند ایران اسلامی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ http://meh1225.mihanblog.com

ما در دفاع از قرآن مجید و ولایت امام خامنه ای (ع) تا آخرین نفس ایستاده ایم


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد