موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

حسین قدیانی:خاتمی۲ نقطه: غلط کردم!

خاتمی۲ نقطه: غلط کردم!
خبرنامه دانشجویان ایران/حسین قدیانی: غلط نکنم دوباره شماره جورج سوروس افتاده. «وزارت» باید چک کند موبایل مردی را که عبایش شکلاتی است. خاتمی «آل سقوط» فتنه است که ما از موسوی و کروبی بگذریم (که نمی‌گذریم) از خاتمی نخواهیم گذشت. من با آن خواص بی‌بصیرت که گفت؛ «خاتمی مصداق خواص بی‌بصیرت نیست» هم‌عقیده‌ام. خاتمی مصداق خواص بی‌بصیرت نیست.
 
مصداق سران فتنه هم نیست. هر کس که یکی به نعل و یکی به میخ بزند، مصداق نفاق است. با مصداق نفاق نمی‌توان وفاق کرد. پس خاتمی از سران نفاق است. سران نفاق را قبل از محاکمه باید زجرکش کرد. اگر دستگاه قضایی همین را مصلحت دیده، ما هستیم! خاتمی باید به نظام برگردد و صورتش از سیلی نظام سرخ شود. صورت خاتمی باید برگردد به سیلی نظام. صورت سران نفاق باید برگردد به دست ما. این بار کشیده‌ای محکم تر از ۹ دی هوس کرده خاتمی که نظام یعنی سیلی بسیجیان نظام. برگرد به نظام، خاتمی. برگردی با همین کلمات سیلی می‌خوری و نسل من چنان محکم ‌ می‌خواباند بر صورتت که اصلا نیازی به محاکمه قوه محترم قضائیه نباشد.
 
 قوه قضائیه باید به پرونده مفاسد اقتصادی رسیدگی کند. صورت جلسه پرونده سران فتنه و نفاق باید با سیلی ملت رسیدگی شود. به خاتمی بگویی «خواص بی‌بصیرت» حتی ظلم در حق خواص بی‌بصیرت است و رهبرم که جانم هزار بار فدایش باد گفت: «به احدی ظلم نکنید». داشتم فکر می‌کردم که منافق چه تعریفی دارد. «میکروب سیاسی» معرف منافق است و خاتمی مصداق بارز «میکروب سیاسی است. میکروب آلوده می‌کند هوای شهر را به منوکسید نفاق، به ذرات معلق دورویی. خاتمی فقط به یک شرط می‌تواند به نظام برگردد. آن شرط این است: هر روز روزنامه‌های زنجیره‌ای تیتر یک شان این باشد؛ خاتمی ۲ نقطه: غلط کردم!
 
خاتمی باید دست خامنه‌ای را بوس کند که به ما درباره سران کفر و فتنه و نفاق هنوز امر نکرده. ما در ماه‌پیمایی ۹ دی جنگ آمده بودیم و نه راه‌پیمایی، که ما ۹ دی کفن پوشیده بودیم. خاتمی همین زجری هم که دارد به اسم نفس می‌کشد، مدیون خامنه‌ای است. خاتمی دارد زجر می‌کشد، خیال می‌کند دارد نفس می‌کشد. از موسوی متوهم‌تر خاتمی است. سران فتنه همین زجرکشیدنشان را هم مدیون مولای ما هستند که ما حاضریم میکروب جماعت را کلا راحت کنیم از زجر کشیدن. خاتمی منت نظام را نمی‌کشد، دارد زجر می‌کشد.
 
 با جمهوری اسلامی و با خون شهدا هر که درفتد ما زجرکشش می‌کنیم. خاتمی به نام نفس دارد زجر می‌کشد و به نام تقلب، فتنه کرد. نوشت «تقلب» اما «فتنه» خواند و دیکته نوشت از دست جورج سوروس و نوشت «تقلب»، آشوبگران عاشورا «قتل» معنی کردند و اینگونه بود که به مردان شیطان‌جوی موسوی فتوای قتل «شهید امیرحسام ذوالعلی» رسید. شریح از خود راضی خوابش را ببیند که به نظام برگردد.
 
 امیرحسام حالا درست یک سال است که از شهادتش می‌گذرد. شهادتت مبارک ‌ای ستاره شهید حضرت ماه،‌ ای بسیجی مخلص راه خدا، ‌ای دوست خوب ما. شهادتت مبارک امیرحسام. حالا درست یک سال است که مادر تو ندیده تو را و هر زنگ خانه که به صدا در می‌آید، خیال می‌کند تویی. بعد از تو هر شب با اشک چشم خوابیده. از «همت» مضاعف تر تویی و از «باکری» بکرتر به شهادت رسیدی. امسال در اتوبوس راهیان نور کنار تمثال زیبای همت و باکری و چمران و باقری و آن شهید روستایی، عکس شهید نسل خودمان را هم به شیشه پنجره خواهیم زد. امیرحسام شهید! شلمچه برای ما قتلگاه توست که تو در کربلای فتنه به شهادت رسیدی، نه در کربلای پنج.
 
آهای شهدای آن ۸ سال رویایی، ای آسمانی‌ها! کربلای فتنه کجا بودید که ۳ راه جمهوری، شده بود ۳ راه شهادت. باور کنید «از مهران تا تهران» راحت‌تر می‌شد جنگید. جنگ سخت «از تهران بود تا تهران» که سرلشکر وفیق السامرایی بعد از ۸ سال جنگ ادعا نمی‌کرد می‌خواهم به نظام جمهوری اسلامی برگردم. جنگ راحت، جنگ شما بود با بعثی‌ها و جنگ سخت را ما کردیم. لطفا به این جنگ، «جنگ نرم» نگویید. این جنگ، «جنگ تحلیلی» بود، نه «جنگ تحمیلی». این جنگ، مرز نداشت، راز و رمز داشت.
 
 ‌ای شهید! ‌ای امیرحسام ذوالعلی! سران فتنه و نفاق آمر قتل تو بودند و مادر تو از خون جگر‌گوشه‌اش نخواهد گذشت. ما نیز از خون برادرمان که پاسدار قانون اساسی بود، نخواهیم گذشت. خاتمی باید آدم شود، بعد به نظام برگردد. خاتمی باید ادب شود، بعد به نظام برگردد. سران فتنه و نفاق باید روزی هزار بار به مادران شهدای هر ۲ دوره دفاع مقدس بگویند غلط کردیم. روزی هزار بار خاتمی باید خاک پاک کفش مادر شهید حسین غلام کبیری را ببوسد تا بلکه دست مقدس ما به صورتش افتخار دهد.
 
نظام جمهوری اسلامی سفینه نجات است. جای منافقین نیست. کشتی نوح نیست که در خشکی فتنه جفتک بیاندازی و در سیلاب واقعه جفت جفت وارد کشتی شوی. مطالبه محاکمه سران فتنه، یکی هم عمل به درس اخلاق «آقا»ست. گوش جان دادن به فرامین حاشیه درس خارج فقه رهبر عزیز یعنی که اگر سران نفاق را جز منافق بخوانی، پشت سر خون حسام «غیبت» کرده‌ای. منافق به انسان ۲ رو می‌گویند؛ ما ریش منفاقین را نگاه کنیم یا ریشه‌ای که در کاخ جورج سوروس دارند؟! ریش ما با ریش سران نفاق فرق می‌کند. ریش ما ریشه در خیابان کاخ قدیم دارد که نام جدیدش «فلسطین» است. ریش سران نفاق ریشه در تیتر یک روزنامه‌ای دارد که سرمقاله‌اش را نتانیاهوی صهیونیست می‌نویسد.
 
مردی با عبای شکلاتی باید توضیح دهد که چرا اسرائیل از وی حمایت کرد؟! ما به این راحتی‌ها خاتمی را به تیغ عدالت نمی‌سپاریم. قوه قضائیه فعلا نباید سران فتنه و نفاق را محاکمه کند. خاتمی اول باید جواب ملت ۹ دی را بدهد که ما خاتمی را به این راحتی‌ها تحویل قوه قضائیه نمی‌دهیم. به خاتمی بگویی اصلاح‌طلب، به خون سرخ شهدای بسیج در فتنه سال هشتاد و اشک، «دروغ» گفته‌ای. به خاتمی بگویی خواص بی‌بصیرت، توهین کرده‌ای به خون سرخ شهید امیرحسام ذوالعلی و رهبر به ما گفته توهین نکنید. سخن گفتن با خاتمی، جز با زبان سرزنش، غیبت پشت سر خون شهدای هر ۲ دوره دفاع مقدس است و «آقا» همه ما را از غیبت پرهیز داده.
 
 ما از رهبر «میکروب سیاسی» را «عمومی» شنیدیم و دقیقا از روی ولایت‌پذیریمان است که مطالبه داریم از دستگاه قضا محاکمه سران فتنه را. محاکمه سران نفاق یکی هم عمل به درس اخلاق «آقا»ست. خاتمی به وجدان خود دروغ گفت و می‌دانست تقلب نشده اما چون به جای خدا از جورج سوروس حساب می‌برد، به خودش به ملت به همه آن ۴۰ میلیون به همه آحاد ملت با هر سلیقه‌ای دروغ گفت و دروغگو دشمن خداست. دروغگو دشمن ولایت فقیه است. دشمن خامنه‌ای دروغ می‌گوید. دشمن خمینی «کافر» بود و دشمن خامنه‌ای «منافق» است و به راحتی آب خوردن دروغ می‌گوید. دروغگو مثل پینوکیوست؛ پینوکیو وقتی دروغ می‌گفت، بینی‌اش دراز می‌شد. خاتمی اما اگر دروغگو نیست و واقعا توبه کرده، عیبی ندارد؛ هر روز بیاید در صدا و سیما و بگوید؛ ۲ نقطه: غلط کردم!
 
خاتمی باید بگوید؛ «غلط کردم گفتم تقلب شده. غلط کردم به نظام خون ۳۰۰ هزار شهید تهمت تقلب زدم. غلط کردم از موسوی حمایت کردم. غلط کردم به آشوبگران عاشورا گرای جورج سوروس دادم. غلط کردم حمایت کردم از آتش زنندگان خیمه خسین. غلط کردم، نفهمیدم. با دشمنان پالوده خوردم. غلط کردم با آل علی درافتادم. غلط کردم… حالا یک غلطی کردم، مردم! شما مرا ببخشید و تحویل قوه قضائیه ندهید». خاتمی همه اینها را باید روزی هزار بار در رسانه ملی، رسانه‌های دوم خردادی، رسانه‌های اصولگرا و زرد و آبی و بنفش و حتی «کیهان بچه‌ها» بگوید تا ما هم بلکه بزرگواری کنیم و اجازه دهیم صورت خاتمی برگردد به سیلی نظام.
 
خاتمی فقط در یک «مجلس» می‌تواند نامزد شود. مجلس ترحیم توهم. شورای پر شر و شور نگهبان انقلاب اسلامی، خون سرخ شهداست و چون قانون اساسی معنوی ما به نص صریح خامنه‌ای وصیتنامه شهداست، از نظر همین قانون اساسی معنوی، خاتمی فقط حق دارد در این نظام، زجر کشیدن خود را به حساب نفس کشیدن بگذارد. ما خدا را شکر می‌کنیم که شورای نگهبان جمهوری اسلامی بیدار است. ما خدا را شکر می‌کنیم که در راس این شورا مجاهدی پیر، خستگی ناپذیر و ساده زیست چون آیت الله جنتی به خاتمی فقط صلاحیت زجر کشیدن در این نظام می‌دهد. ما با شورای نگهبانیم. ما حکومتی هستیم. به تعداد هر شهید حکومتی خاتمی باید بگوید غلط کردم.
 
 ۳۰۰ هزار بار تیتر یک روزنامه‌های ما باید از قول خاتمی این باشد؛ خاتمی ۲ نقطه: غلط کردم. ۳۰۰ هزار بار، خاتمی ۲ نقطه: غلط کردم. مگر رهبر مفترض‌الطاعه مگر خامنه‌ای نگفت، توهین نکنید؛ چرا خاتمی به نظام خون ۳۰۰ هزار شهید تهمت تقلب زد؟! چطور وقتی که از دل همین انتخابات، خاتمی رئیس جمهور شد، نظام ما اهل تقلب نبود اما همین که احمدی‌نژاد شد سرباز جمهور در انتخابات تقلب شده؟! خاتمی باید دست و پای هر شخصی را که به احمدی نژاد رای داده ببوسد و عذرخواهی کند. خاتمی باید هنگامی که ملت در سفرهای استانی، احمدی نژاد را چون نگین حلقه انگشتر حضور حماسی خود می‌کنند، با تصویر شطرنجی بیاید در صدا و سیما و رسما بگوید ۲ نقطه غلط کردم.
 
 اینکه هیچ، خاتمی باید به آن ۱۳ میلیون هم بگوید غلط کردم که آن ۱۳ میلیون هم وطن خوب من هم قبل از زید و عمر به اصل نظام «رای آری» دادند. خاتمی باید به همه افرادی که در دوم خرداد به خودش یا به افراد دیگر رای دادند بگوید؛ ۲ نقطه: غلط کردم. خاتمی باید به ازای هر رأیی که هر ایرانی در هر انتخاباتی به نظام جمهوری اسلامی داد، «غلط کردم دونقطه:» بگوید. هزینه خواب براندازی در نظام ما مساوی است با زجر کشیدن. خاتمی به ازای هر بیانیه موسوی به ازای هر حرف خنده‌دار شیخ بیسواد باید ۲ نقطه: غلط کردم بگوید. خاتمی اینقدر باید ۲ نقطه: غلط کردم بگوید که ما اجازه دهیم صورتش برگردد به سیلی نظام.
 
منافق نگویی به سران نفاق دروغ گفته‌ای به واژه‌ها. خاتمی باید توضیح دهد اهل گفت‌وگوی تمدن‌هاست یا حامی آتش‌زنندگان سطل زباله شهرداری. خاتمی اول باید مشخص کند کدام طرفی است، بعد صورتش را به طرف سیلی نظام برگرداند. اندازه هر سطل زباله‌ای که آتش گرفت، خاتمی باید از کارگران شهرداری عذرخواهی کند. خاتمی باید اندازه همه خسارتی که به شهر تهران وارد شد، پول به حساب بیت‌المال واریز کند، بعد به سیلی نظام برگردد. خاتمی آن اندازه باید به غلط کردن بیفتد که جبران کند چادر از سر زنان کشیدن آشوبگران عاشورا را. اندازه هر آهی که هر مادر شهید کشید، خاتمی باید بگوید؛ ۲ نقطه: غلط کردم. خاتمی باید بفهمد ما چقدر نظام مان را دوست داریم. تا الان هم حرمت این را نگه داشته بودیم که خاتمی روزی روزگاری رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی بوده.
 
آقای رئیس جمهور ادوار قبل نظام جمهوری اسلامی! گفت: «نه در مسجد دهندم ره که مستی، نه در میخانه کین خمار خام است». آقای خاتمی! با ما هستی یا با جورج سوروس؟! قسم حضرت عباس یا دم خروس؟! آقای خاتمی! شما کدام طرفی هستید؟ با مسجد بلال یا مسجد ضرار؟ با «بیست‌و سی» یا بی‌بی‌سی؟ با قرآن روی نیزه یا قرآن ناطق؟ با اهل وفاق و دوستی یا با اهل نفاق و دشمنی؟! آقای خاتمی! ستون دین شما کدام نماز است؛ نماز ظهر عاشورا یا نماز آقازاده‌ معاویه؟ کجا بودید وقتی ظهر عاشورا شکستند سر نمازگزاران عاشورا را در جلوی پادگان مقداد در میدان جمهوری اسلامی؟ شما اهل دوکوهه هستید یا کوهان شتر؟ عاشورای ۸۸ که پرچم عباس را به دستور جین شارپ و جورج سوروس آتش زدند، کجا بودی شما؟!
 
 آقای خاتمی! بیرق علمدار حسین را آتش زدند و سوت کشیدند و دست زدند، کجا بودی شما؟! آن روز باید به فکر برگشتن به نظام می‌افتادی و اعلام برائت می‌کردی از آشوبگران عاشورا اما جورج سوروس برای تو در جمهوری اسلامی قلابی و نه انقلابی، کدام پست را در نظر گرفته بود که سکوت را به فریاد و حمایت را به اعلان برائت ترجیح دادی؟! خوابش را ببینی که علم انقلاب اسلامی جز بر دستان خامنه‌ای بدرخشد. ما جمهوری اسلامی را بی‌خامنه‌ای بدون ولایت مطلقه فقیه نمی‌خواهیم. شما آن روی خود را به خوبی در فتنه ۸۸ نشان دادید. این روی شما با عرض معذرت از روی ۲ رویی شماست. خجالت نمی‌کشید؟ از خون شهدا حیا نمی‌کنید؟ شعارهای ما را در ۹ دی حیف که صدا و سیما، سیمای را پخش کرد و صدای ما را نشان نداد و الا حیا می‌کردید از خشم ما از «لعن علی عدوک یا علی»، کروبی و موسوی و خاتمی شما دشمن علی هستید، چون تمام معاویه‌های زمان پشت‌تان در آمدند.
 
 از «فاطمه» خجالت نکشیدی، وقتی که هیلاری کلینتون از شما تعریف می‌کرد؟! وقتی از سر دختران محجبه وطنم هواداران جنابعالی چادر کشیدند، خجالت از معجر زهرا نکشیدی؟! دشمن علی صلاحیت ورود به مجلس سیدعلی را ندارد که قوای ۳ گانه بازوان رهبری برای اداره جامعه است. جای منافقین نیست. شما باید اول از تمام نوکران حسین از عزاداران سیدالشهدا از توده ملت رسما عذرخواهی کنید و الا سیلی نظام به صورت شما برنمی گردد. از هر کسی که در عاشورا و به هر شکل عزاداری می‌کند، شما باید رسما و علنا عذر خواهی کنید و ۲ نقطه: غلط کردم، بگویید.
 
 شما باید از رجب طیب اردوغان عذرخواهی کنید. شما باید از سیدحسن نصرالله عذرخواهی کنید. شما باید از روح مرحوم کوثری از شانه‌های لرزان امام «آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک، نهادی ‌ای تشنه لب صورت خود را به خاک» عذرخواهی کنید. شما باید از حاج منصور ارضی گرفته تا مداح مسجد سر کوچه ما عذرخواهی کنید. شما باید از زینب کبری عذرخواهی کنید. شما حمایت کردید از آتش‌زنندگان خیمه برادر زینب. خجالت نکشیدید که «سری به نیزه بلند است در برابر زینب»؟!

***

آقای خاتمی! شما باز هم حرف زدید. اجازه هست یک لحظه موبایل‌تان را نگاه کنم؟! غلط نکنم جرج سوروس برای‌تان از کاخ سفید، بلوتوث خاکستری فرستاده!… آقای خاتمی! ما خودمان ذغال فروشیم. ما قرقی را رنگ می‌کنیم، جای قناری می‌فروشیم. ما تخس‌ترین بسیجی‌های خامنه‌ای هستیم. رسما باید به ما بگویی ۲ نقطه: غلط کردم! ۲ نقطه‌اش را هم باید بگویی. چنین کردی، ما درباره‌ات فکر می‌کنیم که چگونه صورت‌ات به سیلی ما بسیجیان نظام برگردد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد