موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

دلایل همسر موسوی برای تقلب در انتخابات

زهرا رهنورد که  با تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی گفت‌وگو می‌کرد، در جواب مجری این شبکه که پرسید: «دلیل شما برای تقلب در انتخابات چیست؟»

گفت:من خودم یک بانوی مبارز هستم! من و  آقای مهندس هر جا می‌رفتیم، موج سبز بود و همه می‌گفتند به آقای موسوی رای می‌دهیم، در ضمن موسوی فرزند آذربایجان است، چه طور می‌شود مردم آذربایجان فرزند خود را تنها بگذارند!

تازه، من خودم لرستانی هم هستم، آقای مهندس گفتند که من داماد لرستان هستم، چه طور می‌شه مردم لرستان دامادشان را تنها بگذارند؟!!!   

واقعآ عجب استدلال محکمی!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ

بس کنین آشغالها خونه مردم رو یه عمر با نام خدا و پیغمبر تو شیشه کردید بسه دیگه
ایران ما چقدر بدبخت شده که یه عده بی سواد دارن ادارش میکنن

خوش به حال تو که هم با سوادی هم با ادب!!!

LBS پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

سایت LBS وابسته به شرکت آرمان مبتکران با موضوع « آموزش زبان از طریق اس ام اس » آمادگی خود را جهت تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید روزانه مناسب اعلام میدارد.
Learn By Sms
ضمنا طرح جدید « کسب درآمد از طریق اس ام اس » نیز با استقبال فراوان کاربران مواجه شده است و تعداد زیادی از از کاربران در مدت کوتاه درآمد مناسبی دریافت نموده اند. حتما صفحه مربوط به کسب درآمد را مطالعه بفرمایید.

در صورت تمایل به تبادل لینک ، سایت ما را با عنوان :
« کسب درآمد از طریق اس ام اس »
و با لینک :
www.LBS.ir
در صفحه اصلی سایت خود قرار داده و اطلاع دهید تا متعاقبا لینک شما نیز قرار گیرد.

موفق باشید
مدیریت LBS
www.LBS.ir

یه دوست! پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

آرمین شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام
بالاخره یک اصولگرا رو دیدیم که می شه واسش کامنت گذاشت !!!
الحمدلله.
یادتون باشه مبارزات مردمی ما فقط برای همین بی قانونیه برادر. همانطوری که مردم ما برای این بی قانونی تو انقلاب جنگیدند. ما معتقدیم که در انتخاباتمون تقلب وسیع اتفاق افتاده.

نرگس یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

اخبار دروغ رو منتشر نکن چون مردم ما خیلی فهیم تر از این حرفان که باور کنن نوشته های دروغتو!

نادر دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ http://hajnader.sub.ir

ممنون ویلاگ قشنگی داری . همه مطالب عین واقعیته ..همه باید تابع قانون باشیم .. کسی که خودش دروغگئ است صلاحیت کاندیدا شدن نداشته..

سبز پرچم سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

آقا چرا زور الکی می زنی
این یارو رو به زور و تقلب رئیس جمهور کردین ُجوونای مردم رو هم زدین کشتین ایران رو به آتیش کشوندین دیگه بسه

تو رو به اون خدایی که می پرستید دست از سر این ملت بی گناه بر دارین

دیگه چقدر دروغ چقدر تهمت ناروا چقدر خون .....
بسه
بسه
بسه


موسوی بیایی نیایی
رئیس جمهور مایی

جواد پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ

مرده شورتو ببرم
توی احمق هنوز نفهمیدی تقلب شده
خاک بر سر خرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد