موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

عواقب تجمع غیرقانونی امروز به پای عوامل پشت صحنه خواهد بود

عظیمی: عواقب تجمع غیرقانونی امروز به پای عوامل پشت صحنه خواهد بود  
سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از ساعت ها قبل اعلام کرده اند که فلان ساعت راهپیمایی است و دو ساعت قبل اعلام کرده اند راهپیمایی لغو شده است، تصریح کرد: با این اقدامات نمی توانند عواقب کار را از شانه خود خالی کنند و بدانند که هر چه اتفاق افتاد به پای آنان است.
"محمد عظیمی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: عواقب تجمع غیرقانونی امروز به پای عوامل پشت صحنه آن خواهد بود و مسوولیت آن متوجه گردانندگان این آشوب ها است.
وی افزود: امروز عوامل پشت صحنه آشوب ها باید پاسخگو باشند که چرا اقدام به تحریک اقشار طرفدار خود می کنند و در این راستا برنامه ریزی کرده و آسایش و امنیت مردم را سلب کرده اند؟
وی اظهار داشت: باید قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی به گوش باشند، و با عوامل اغتشاش برخورد جدی داشته باشند.
سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: عوامل پشت صحنه از روز اول پس از انتخابات، باید جلوی این تشنجات را می گرفتند اما آنان به جای این کار، دست به رفتارهای تحریک آمیز زدند.
وی به اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دو بار خطاب به آنان فرمایشاتی داشته اند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان نامزدها فرمایشاتی داشتند اما آنان دست از تحریک برنداشتند و برای بار دوم نیز در نماز جمعه روز گذشته به آنان تذکر دادند، که به ظاهر همچنان به خطاهای خود ادامه می دهند.
عظیمی خاطرنشان کرد که رهبر معظم انقلاب با فرمایشات روز گذشته خود، راه را بر همگان روشن و مسیر صحیح حرکت را به همه نشان دادند و باید کاندیداها و طرفدارانشان از فرمایشات ایشان درس بگیرند.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ

با فکر و چشم باز تر مطلب بنویس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد