موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

واکنش حبیبی به طرح رفراندوم خاتمی و مجمع روحانیون مبارز

واکنش حبیبی به طرح رفراندوم خاتمی و مجمع روحانیون مبارز  
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به پیشنهاد مجمع روحانیون مبارز و سیدمحمد خاتمی مبنی بر برگزاری رفراندوم، گفت: اگر دوم خردادی ها بر این باورند که هر انتخابات نوعی رفراندوم در کشور است پس چرا نتیجه آن را نمی پذیرند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، "محمد نبی حبیبی" اظهار داشت: مردم طی 6 سال گذشته در 6 انتخابات که در مواردی هم برگزارکنندگان این انتخابات دوم خردادی‌ها بودند به اصولگرایان رای داده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: نتایج دو انتخابات شوراها، دو انتخابات مجلس و انتخابات ریاست‌جمهوری مثل روز روشن است و به قول برخی از همین دوم خردادی‌ها، انتخابات یک رفراندوم است.
حبیبی افزود: آیا اینها نتایج رفراندوم را می‌پذیرند؟! اگر خودشان می‌گویند انتخابات رفراندوم است چرا نتیجه آن را نمی‌پذیرند.
وی به پیشنهاد مایکل لدین مشاور و دستیار ارشد رامسفلد و دیک چنی مبنی بر برگزاری رفراندوم در ایران اشاره و تصریح کرد: پیشنهاد مجمع روحانیون و آقای خاتمی همان خواست آمریکایی‌هاست. اینان نباید هر چه آمریکایی‌ها گفتند تکرار کنند. آنها باید هر چه مردم گفتند بپذیرند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مردم در 6 انتخابات اخیر به دوم خردادی‌ها "نه" گفتند. این فریاد مردم را که از صندوق‌های رای بلند شده آقایان باید بشنوند.
وی با نقد عملکرد دوم خردادی‌ها در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری گفت: خاتمی، موسوی و کروبی به‌طور اخص و مجمع روحانیون مبارز به‌طور اعم مسیری را انتخاب کرده‌اند که جز همراهی با رسانه‌های استکباری در نفی حقوق ملت ایران حرفی برای گفتن ندارند.
حبیبی با اشاره به عدم پذیرش رای ملت توسط برخی روشنفکران و نخبگان جامعه گفت: رفتار سیاسی برخی نخبگان برخلاف عقلانیت در جامعه اسلامی ماست و این به موقعیت آنها در اکثریت نخبگان جامعه و ملت آگاه آسیب می زند و آنها را مطرود می سازد.
حبیبی به دوم خردادی ها نصحیت کرد که با اصاح رفتارهای خود به آغوش پرمهر رهبری و ملت ایران برگردند و دست از تفرقه بین امت بردارند.
سیام/ 1965
نظرات 3 + ارسال نظر
ش.ق سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

بابا جون اگر من هم این جوری شکست میخوردم تمام دنیا را به هم می ریختم واقعا" انصاف داشته باشید خیلی درد آور است
این شکست نبود بلکه خواهر مادر سوزی بود خدا به میرحسین تمام هوس بازها صبر بدهد چون خیلی ها دلشوش دختر بازی خانم بازی می خواست ولی متاسفانه شما حزب اللهی ها حال همه شون را گرفتید با اینکه به میر حسین رای دادم ولی قلبم با بچه های پاک اصول گرا است
لطفا مرد باش و این مطلب را در صفحه اول وبلاگ بنویس که اگر این کار کردی خیلی مردی واگر نه

زینب چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام
من لینکتان کردم

مهرنوش پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

خاک بر سر بی فرهنگ عقب موندتون کنن که تمدن و فرهنگ و اصالت و مردم این کشور را به باد دادید و به گند کشیدید
ولی روزی به جزای اعمالتون میرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد