موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

اعترافات متهمان کودتای مخملی3 در مورد نقش مهدی هاشمی

اعترافات متهمان کودتای مخملی3/
یک متهم: با دستور مهدی هاشمی از بودجه سازمان بهینه سازی برای انتخاب هاشمی رفسنجانی در دوره نهم هزینه می کردیم
یکی از متهمین دادگاه اغتشاشات اخیر با بیان اینکه مهدی هاشمی فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت عقیده داشت، انتخابات باید با پول بیت المال انجام شود، اظهار داشت: از بودجه سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و با پول بیت المال برای انتخابات هزینه می شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حمزه کرمی که در چهارمین جلسه علنی رسیدگی به اتهامات متهمان اغتشتشات و آشوب های اخیر تهران سخن می گفت، با اشاره به اینکه سال 1382 به توصیه محمد هاشمی(برادر اکبر هاشمی رفسنجانی) به سازمان بهینه سازی با مدیرعاملی مهدی هاشمی رفته است، گفت: پس از آن متوجه شدم پدر مهدی هاشمی قصد نامزدی در انتخابات سال 84 را دارد و گویا فلسفه دعوت از من این بوده است.
این متهم اغتشاشات اخیر گفت: مهدی هاشمی معتقد بود که انتخابات در ایران با پول بیت المال انجام می شود و اعتقادی به مصرف و هزینه شخصی برای انتخابات نداشت لذا سازوکار را برای سند سازی و جعل اسناد فراهم کردند.
این متهم که خود را مدیر کل سیاسی دفتر رییس جمهوری در زمان اصلاحات نیز معرفی کرد، با اشاره به همکاری دو شرکت تبلیغاتی نگاه شرقی سبز و شرکت نشر ذره با سازمان بهینه سازی گفت: این شرکتها ظاهرا در زمینه ساخت و تولید تیزرهای تلوزیونی، برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها و چاپ کتاب فعالیت می کرده اند اما در آن ایام آماده سندسازی در سازمان بهینه سازی برای مصرف تبلیغاتی در انتخابات شده اند.
کرمی با اشاره به قرارداد 500 میلیون تومانی، شرکت نشر ذره با سازمان بهینه سازی گفت: قرار بود یک میلیون جلد کتاب چاپ شود اما 25 هزار جلد کتاب بیشتر چاپ نشد و بقیه برای مصارف تبلیغاتی هزینه شد.
این متهم با بیان اینکه مهدی هاشمی به پول شویی معتقد بود، گفت: مهدی هاشمی دستور می داد پول ها به صرافی رود، تبدیل به دلار و سپس به ریال شود، دلار می داد و می گفت، تبدیل به ریال کنید تا با این کار دستگاه های مسوول متوجه منشا پول ها نشوند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد