موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

مهدی هاشمی فرزند هر کسی باشد مهم نیست، باید پای میز محاکمه بیاید

زمان مخابره: 3/6/1388 - 15:25:0
اختصاصی/
مهدی هاشمی فرزند هر کسی باشد مهم نیست، باید پای میز محاکمه بیاید
دبیر کل حزب اسلامی رفاه ایران و عضو هیات موسس مجمع پیروان ولایت فقیه گفت:مهدی هاشمی فرزند هر کسی باشد مهم نیست ،او باید پای میز محاکمه بیاید.

"حسن الله وردی نژاد" در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به اینکه در ابتدا باید تکلیف صحبت های اکبر هاشمی رفسنجانی مشخص شود، گفت: حرف های هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای اثبات ولایت مداری وی کافی نیست ،او باید ثابت کند که سرباز ولایت است.
وی با تاکید بر دست داشتن "مهدی هاشمی رفسنجانی" در اغتشاشات گفت: متاسفانه در بحث شرکت "استات اویل" و "شرکت توتال" نیز نقش مهدی هاشمی به وضوح به چشم می خورد او باید پاسخ گو باشد.
وی گفت: امروز به دستگاه امنیتی و قضایی هشدار می دهیم که عدالت نباید فقط مخصوص فقرا باشد، هر کس که به مملکت خیانت کرده خواه فرزند بزرگان باشد و یا نباشد باید در دستگاه عدل محاکمه شود.
وی اظهار داشت: امروز متهمان می گویند شبنامه ها توسط مهدی هاشمی پخش می شده و او نقش اصلی در آشوب ها داشته است.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه باید ریشه های این اغتشاشات را مدنظر بگیریم تاکید کرد: اعتقاد داریم امروز فضا برای محاکمه 2+1 فراهم شده و ملت انتظار دارد این افراد به زودی محاکمه شوند.
وی افزود:از سویی دیگر امروز ثابت شده که که آقای احمدی نژاد در این مدت مظلوم واقع شده بود و این دشمنان نظام می خواستند ایشان را به مشکلاتی را بکشانند.
الله وردی نژاد تاکید کرد:احمدی نژاد امروز نه تنها در افکار و اندیشه مردم بلکه در قلوب مردم جا دارد و ثابت کرده که برای خدمت به مردم وارد عرصه شده است.
دبیر کل حزب رفاه تاکید کرد: هاشمی رفسنجانی نیز باید از ملت ایران عذرخواهی کند و از اعتقادات واقعی خود به ولایت فقیه سخن بگوید.
نظرات 2 + ارسال نظر
زینب سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام
باید بکشنش پای محاکمه هم خودشو هم باباشو!
ممنون

سبز باش و امیدوار پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

مرگ بر خامنه ای

درود بر موسوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد