موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

گزارش سردار جعفری از نقش خاتمی و خوئینی ها در اغتشاشات اخیر

گزارش سردار جعفری از نقش خاتمی و خوئینی ها در اغتشاشات اخیر
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنان مهمی ناگفته هایی را از پشت صحنه کودتای مخملی بیان کرد و از نقش محمد خاتمی،محمد موسوی خوئینی ها ، بهزاد نبوی ، مهدی هاشمی ، ابوالفضل فاتح و مصطفی تاج زاده در اغتشاشات اخیر پرده برداشت.

به گزارش ایرنا سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" عصر دوشنبه در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت از حوادث اخیر پس از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری به عنوان "بزرگترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی" نام برد و اظهار داشت: تنها حادثه ای که می توانست انقلاب اسلامی و محتوای آن را تهدید کند، همین حادثه اخیر بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری گفت: وقتی صحبت از براندازی می شود، منظور براندازی شکل قانونی نظام اسلامی نیست بلکه هدف دشمن تهدید محتوای نظام اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه، " حوادث بعداز انتخابات ریاست جمهوری از قبل برنامه ریزی شده بود"،تصریح کرد: سئوال و ابهام اساسی بعد از اغتشاشات این بود که آیا واقعا این اغتشاشات از قبل طراحی شده بود و من می خواهم با اطلاعاتی که در اختیار شما می گذارم این مساله را ثابت کنم.
سردار جعفری گفت: نمی خواهم لفظ براندازی را بیاورم چرا که این شبهه پیش می آید که آنها می خواستند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند در صورتی که حتی آمریکایی ها هم جسارت چنین ادعایی را ندارند.
فرمانده کل سپاه هدف از اغتشاشات پس از انتخابات را " تغییر در رفتار جمهوری اسلامی و تغییر در جهت گیریهای اصلی نظام و عدول از اصول و مبانی" دانست و افزود: آنها می گفتند شما زندگی عادی خود را بکنید و کاری نداشته باشید که مثلا در فلسطین چه می گذرد.
وی اظهار داشت : اجازه بدهید اسامی برخی را بیاورم چرا که در شرایط کنونی دانستن حق مردم است.
فرمانده کل سپاه سپس به سخنان " موسوی خوئینی ها" در بهمن 87 اشاره کرد و گفت که وی گفته است: ما باید بیاییم و توان خود را بگذاریم و به هر قیمتی رهبری را از تخت پایین بکشیم، او باید بفهمد این مملکت این طور نیست که ایشان هر طور که خواستند این نظام را به هر سمتی بکشند، خاتمی و یارانش هم بالاخره کلی تجربه دارند.
سردار جعفری خاطرنشان کرد: "محمد علی ابطحی" در اعترافاتش گفته است که خاتمی، فاتح و مهدی هاشمی می گفتند برنده شدن در این انتخابات خیلی با انتخاب های دیگر فرق دارد، در این وسط جریان اصول گرا و رهبر دیگر نمی توانند سرشان را بلند کنند و این به معنای یکسره کردن کار است.
وی تصریح کرد:خاتمی در بهمن 87 گفته است که اگر در این انتخابات احمدی نژاد سقوط کند، عملا رهبری حذف می شود و اگر اصلاحات به هر شکل و قیمتی دوباره بر حوزه سیاست و اجرایی کشور باز گردد، دیگر رهبری اقتداری در جامعه نخواهد داشت و سقوط اصولگرایی به معنای پایان اقتدار رهبری تلقی می شود و با شکست اصول گرایان باید قدرت رهبری را مهار کنیم.
فرمانده کل سپاه افزود: در جایی دیگر نبوی گفته است که باید سعی کنیم احمدی نژاد را کاندیدای رهبری معرفی کنیم که اگر شکست بخورد، رهبری شکست خورده و یکبار این کار را در خرداد 76 انجام دادیم (اشاره به ناطق نوری) و این ضربه سنگینی بود و به سختی از جا بلند شدند و اکنون باید ضربه نهایی را به رهبری بزنیم و برای محدود کردن و پاسخگو کردن باید از بالاترین قدرت شروع کرد و به بقیه رسید.
سردار جعفری گفت: عطریانفر اعتراف می کند که آقای تاجزاده در انتخابات می گفت ما می توانیم با تجربیاتی که در این سالها کسب کرده ایم به راحتی رهبری را مهار کنیم.
فرمانده کل سپاه افزود: شاید به معنای مصطلح تنها کسی که انقلاب مخملی در ذهنش تئوریزه شده و بدون این که اسم آن را بیاورد و مطرح کند، تاجزاده بود.
سردار جعفری به اعترافات ابطحی در باره محتوی و هدف اصلاحات اشاره کرد و گفت: ابطحی در اعترافاتش هدف از اصلاحات را حذف عنوان ولایت فقیه و رهبری دینی و تغییر حاکمیت انقلابی و دینی به حاکمیت عرفی و سکولار بیان کرده بود.
وی افزود: به اعتراف آقای ابطحی دین ستیزی به معنای بی توجهی و غیر ارزشی معرفی کردن دینداری و دینداران اولین استراتژی اصلاحات است و دوم رواج بی بند و باری که مهمترین شکل آن بی تفاوت کردن دختران و پسران نسبت به رابطه با یکدیگر بوده است و همچنین حذف نمادهای دینی و انقلابی که سعی می شد در جلسات عکس امام و رهبری حذف شود.
سردار جعفری به نقل از ابطحی خصوصیات اصلاح طلبان را غرب باوری و آلوده شدن به فسادهای مالی دانست و اظهار داشت :این نگاه و آلودگی و انحراف در راه امام راحل و شهدا امروز خیلی جدی شده و تشخیص آن بسیار سخت است و همه توان دشمن و مخالفین راه امام راحل بر روی همین مفهوم متمرکز شده است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری ماجرای اخیر را به عنوان فتنه عمیق یاد کردند، خطاب به جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت:این فتنه یک سری پیچیدگی هایی دارد و اگر ما خواهان بقای نظام جمهوری اسلامی هستیم می باید خیلی بیش از این دقت کنیم و در شناخت دشمن از دوست کوشش کنیم.
سردار جعفری با بیان اینکه هر چه به پیش می رویم، به طرفدران انقلاب اسلامی افزوده می شود، افزود: طرفداران دو گروه هستند یکی مردم و دیگری نخبگان و ما شاهد بودیم که طرفداران مردمی بیشتر شده اما متاسفانه ظاهرا نخبگان و خواص انقلاب ریزش پیدا می کنند.
وی با انتقاد از کسانی که می گویند ریزش خواص به خاطر بدرفتاری و اتهام غلط است، اظهار داشت: مگر می شود نظام جمهوری اسلامی را به خاطر عملکرد من و شما و دیگران سنجید، نظام جمهوری اسلامی هدف والا و مقدسی دارد.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برخی ادعای پیروی از راه امام(ره) را دارند اما مفهوم ولایت فقیه را نفهمیده اند، در صورتی که سخن ولی فقیه فصل الخطاب بخصوص در مسایل سیاسی است.
سردار جعفری افزود: اگر براحتی روی مواضع ولی فقیه حرف می زنیم نباید ادعای پیروی از راه امام و طرفداری از محتوای نظام را داشته باشیم.
وی خطاب به جمع حاضر گفت: وظیفه ما به عنوان کسانی که در دوران دفاع مقدس پیشکسوت بودیم ، رسوا کردن و روشنگری است و باید از خدا و از رفقای شهیدمان استمداد کنیم تا به ما کمک کنند در این راه باقی بمانیم.
سیام/1193
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد