موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

سناریوی ناکام برای امریکایی کردن یک راهپیمایی ضد استکباری

سناریوی شش مرحله ای و ناکام برای امریکایی کردن یک راهپیمایی ضداستکباری
13 آبان امسال بهانه دیگری بود که دشمنان انقلاب اسلامی بار دیگر برای رسیدن به مطامع خود سناریویی را برای کشورمان طراحی کنند که البته پس از طراحی آن را به اطلاع دست نشاندگان خود در داخل کشور رساندند و بار دیگر از فتنه گران سبزپوش به عنوان ابزار رسیدن به اهداف خود استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا با نگاهی به 30 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد درمی یابیم همواره دشمنان که در جریان انقلاب شکوهمند اسلامی ضربات سختی خورده بودند درصدد طراحی و اجرای سناریوهایی برای کشورمان بوده اند که البته همواره با هوشیاری مردم ایران اسلامی این نقشه ها نقش برآب شده است این بارشاهد بودیم از روزها پیش دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی درآن سوی مرزها درادامه طراحی های خود برای ایجاد فتنه درکشورمان به طراحی و برنامه ریزی فتنه ای دیگر این بار برای یوم الله 13 آبان(روز دانش آموز) پرداختند.

*سناریوی شش مرحله ای و ناکام برای امریکایی کردن یک راهپیمایی ضداستکباری
موید مدعای فوق اخبار منتشر شده بر روی سایت های آنها در آستانه این روز است به طوریکه سایت موج کمپ یکی از سایت های سازمان دهنده اغتشاشات روز گذشته با قرار دادن مطلبی بر روی سایت خود با عنوان" موج‌آفرینی‌های سبز سیزدهم آبان: وعده ما، سیزدهم آبان در زنجیره انسانی به یاد شهدا و اسرای جنبش سبز از هفت تیر تا سفارت سابق آمریکا"کاملا برنامه ریزی و طراحی دشمن را برای سازماندهی فتنه گران به اطلاع دست نشاندگان خود در کشورمان رساند.
سایت موج آزادی روز گذشته با خط دهی به مخاطبان خود آنها را به انجام شش مرحله تحت عنوان "موج آفرینی" خوانده بود.
در این گزارش این مراحل با عناوینی مانند موج آفرینی اول با عنوان الله‌اکبر سبز درساعت 9،موج آفرینی دوم را "مچ بند سبز، پرچم سبز"، موج آفرینی سوم را"شعارهای سبز"، موج چهارم را"راهپیمایی سبز"، خبرموج آفرینی پنجم را "زنجیر انسانی سبز" وموج آفرینی ششم را "عکس و فیلم سبز" همراه شده است.
در بخش دیگری از این گزارش شعارهایی مانند کروبی زنده باد / موسوی پاینده باد،زندانی سیاسی، آزاد باید گردد وهمچنین شعارهای بر علیه روسیه به عنوان پیشنهاد آورده شده است.

*اجرای دقیق سناریوی از پیش تعیین شده دشمن برای 13 آبان

امروز یوم الله 13 آبان با حضور گسترده مردم کشورمان برگزارشد و البته فتنه گران هم براساس یک برنامه از پیش تعیین شده که دقیقا در شش مرحله از سوی دشمنان انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها طراحی شده بود ،در این برنامه حضور یافتند و به تکرار همان شعارها و برنامه هایی که در روزهای گذشته در سایت هایشان قرار گرفته بود پرداختند.
بیشتر این افراد که با اعلام کروبی برای حضور در هفت تیر به این میدان آمده بودند ابتدا با گفتن الله اکبر به آغاز سناریوی از پیش تعیین شده پرداختند سپس نمادهای سبز رنگ خود را نمایان کردند و همین طور که پیش میرفت به ادامه این سناریو یعنی راهپیمایی در پیاده روها، سردادن شعارپرداختند که تا این مرحله نیروی انتظامی وارد عمل نشد اما در ادامه آنها بر اساس موج پنجم خود یعنی زنجیر انسانی به تجمع درزیریکی ازپل های عابرهفت تیر به سر دادن شعارهایی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع کشور پرداختند و با حرکات دست خود سعی در تحریک کردن جمعیت حاضر و اغتشاش در میدان هفت تیر را داشتند که در این مرحله نیروی انتظامی وارد عمل شد و به متفرق کردن این جمعیت پرداخت.
واما مرحله آخر ازسناریوی دشمن برای این روز که گرفتن فیلم و عکس بود پس از اینکه نیروی انتظامی از تجمع فتنه گران جلوگیری کرد تعداد بسیاری از آنها به روی دو پل عابر پیاده این میدان رفتند و از روی پل به مدت یک ساعتی مشغول فیلم برداری و عکس برداری بودند.
و اما مردم همیشه بیدار ایران اسلامی که همواره در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی هوشیار بوده اند این بارهم توطئه دشمن را شناختند و قشرهای مختلف مردم با حضور گسترده خود با سردادن شعارهایی در حمایت از انقلاب اسلامی ،ولایت فقیه و ارزشهای اسلامی به مقابله با این دست نشاندگان دشمن پرداختند.

*پاسخ قاطع مردم هوشیار ایران اسلامی به طراحان و اجراکنندگان سناریوی فتنه

امروز مردم ایران اسلامی به خوبی دریافته بودند که دیگر دوره ای که دشمن با استفاده از جنگ سخت در دوران هشت سال دفاع مقدس به جان و مال آنها تعدی کردند، گذشته است، امروزه دشمن با سرمایه گذاری و استفاده از نیروهای خود فروخته داخلی به کشورمان تعرض می کند بنابراین امروز در روز 13 آبان لحظه به لحظه به تعداد مردم آگاه در میدان هفت تیر افزوده می شد به طوریکه در نهایت حضور این خیل عظیم جمعیت موجب فرار کردن فتنه گران شد.
وپس از دقایقی میدان هفت تیر که به عنوان محل اصلی پیاده شدن اهداف دشمن انتخاب شده بود رنگ و بوی دیگری گرفت و در ظهر امروز تنها پرچم های ایران،عکس های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب دیده و شعارهایی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب شنیده می شد که در نهایت صدای دلنشین اذان ظهر و برپایی نماز پرشکوه مردم ایران اسلامی پایان بخش اقدامات توطئه آمیز دست نشاندگان دشمن شد.

*اثبات دوباره حرکت فتنه گران بر اساس مطامع دشمنان
در حال حاضرهمه چیز به حالت اولیه بازگشته و آرامش بار دیگر بر کشور حاکم شده و تنها ردپایی که از فتنه گران باقی مانده اثبات این موضوع است که افرادی که امروزبه عنوان سبزپوشان به فتنه ای دیگر دامن زدند تنها به ابزاری در دست دشمنانی که در آنسوی مرزها به سر می برند، تبدیل شدند تا به اجرای سناریوی دیگر آنها برای کشورمان بپردازند.
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ق.ظ

نمی دونم موضع تو کدوم طرفیه .فقط امیدوارم خائن نباشی !

کروبی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

پس چرا با امریکا وارد مذاکره شدید؟

با استکبار؟؟؟

با منافق؟؟؟

سیدحمید جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.etteham.blogfa.com

سارا جلوداریان، کاشان

چشم در راهیم اما قاصدی در راه نیست

جمعه هم آمد ولی آن جمعه دلخواه نیست

ما کجا و نورباران شب دریا کجا!

قطره در خواب و خیالِ جذر و مد ماه نیست

ما کجا و بارگاه حضرت خوبان کجا!

هر گدایی، لایق هم صحبتی با شاه نیست

عشق، اینجا بین آدم ها غریب افتاده است

پایمردی کن برادر! یوسفی در چاه نیست

بارمان را آب برد و تازه فهمیدیم که

در بساط خالی ما، آه حتی آه نیست

ریشه در خاکیم و دم از آسمان ها می زنیم

بت پرستانیم و مثل ما کسی گمراه نیست

تک سوار قصه ها، یک روز می آید ولی

جز خدا از پشت پرده، هیچ کس آگاه نیست

جاوید یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://javidbashid.blogfa.com

جنبش خنده به سران اصلاحات
همراه با طنز معروف مدرسه ی اخراجی ها[خنده]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد