موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

چرا رسانه های حامی جریان سبز در قبال اظهارات حسین کروبی سکوت کرد

دفتر پژوهش و بررسی های خبری -امیرطاهر حسین خان:رسانه های حامی جریان سبز که همیشه در پی ایجاد تنش و حاشیه در فضای رسانه ای کشور بوده اند در قبال حملات حسین کروبی به میرحسین موسوی به دلیل عدم حضور وی در راهپیمایی روز 13آبان سکوت پیشه کرده اند.

حسین کروبی فرزند ارشد مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی روز 13آبان گفت و گویی را با ایرنا انجام داد اما او که پس از انتشار این گفت و گو از سوی همفکران و هم قطارانش سخت مورد شماتت و انتقاد قرار گرفته بود به کلی منکر انجام چنین گفت و گویی شد و در یک اقدام غیر اخلاقی این مصاحبه را تکذیب و اتهامات فراوانی را متوجه خبرگزاری ایرنا کرد.
البته ایرنا هم حسب وظیفه ذاتی خود که همان تنویر افکار عمومی و تمیز دادن حق از باطل است بخشی از فایل صوتی گفت و گوی حسین کروبی با خبرنگار خود را انتشار داد تا خط بطلانی بر ادعاهای واهی کشیده شود.
اما نکته قابل تامل در این میان آن است که پس از تکذیب گفت و گوی حسین کروبی با ایرنا تمام رسانه های حامی و وابسته به جریان سبز به این مهم دامن زده و آن را یک فتح الفتوح برای خود ارزیابی کردند.
در حالیکه پس از انتشار فایل صوتی گفت و گوی حسین کروبی با ایرنا رسانه های حامی موسوی و کروبی حتی از ارائه یک تحلیل یا خبر ناتوان مانده و جملگی مدهوش از کنار این خبر گذشتند.
ظاهر اختلاف بین سران فتنه و آشوب ، موجب بحران گسترده در میان طیف رنگارنگ حامیان این افراد شده است.
عناصری چون موسوی و کروبی - به ویژه موسوی- از یکسو با راه اندازی آشوب و تن ندادن به مکانیزم های قانون اساسی با ریزش گسترده کسانی مواجه شدند که تصور می کردند این چهره های سیاسی قائل به خط امام، نظام و قانون اساسی هستند. از سوی دیگر جریان ضد انقلاب هم که از آنها برای گشودن عقده های ناگشوده علیه نظام بهره می جست، اکنون به این نتیجه رسیده که تاریخ مصرف چهره های سیاسی مذکور تمام شده است. به همین دلیل طی روزهای اخیر انتقادهای سرزنش آمیز عناصر ضدانقلاب علیه سران آشوب شدت یافته است.
باید گفت جریان سبز یک جریان آنارشیستی است که رهبری مشخصی ندارد. شعارها هم یکی نیست. حتی بین کروبی و آقای موسوی هم تفاوت های چشمگیری وجود دارد. و به تازگی بین این دو اختلافات شدیدی ایجاد شده است .
اینان در تلاشند که به خیال خود منویات امام (ره)را مصادره و کولاژ کنند بی آنکه اصلا درک کافی از این منویات یافته باشند.
دورافتادگی این مصادره به ویژه آنجا آشکار میشود که اعمال آنها با گذشت زمان برای ملت روشن شده و همه در می یابند که این طایفه تنها برای حفظ قدرت و ثروت در هیاهو هستند نه تحقق منویات امام امت.
کوتاه سخن؛ مطلوب است که جوانان این مرز و بوم به خوبی به گفته های حسین کروبی تدبر و تامل کنند تا به تازه ها دست پیدا نمایند و ماهیت اصلی و شوم این افراد که همان عافیت طلبی و آینده نگری است برای آنها به خوبی آشکار شود تا در دام این خناسان به نظام و کشور گرفتار نشده و از آنها برای رسیدن به امیال حزبی و سیاسی استفاده ابزاری نگردد.
نظرات 1 + ارسال نظر
مهرزاد سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://taakharhastim.ir

ممنون که سر زدید شما لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد