موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

ماجرای برهنه شدن سبزها در روز عاشورا

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، از رفتار غیراخلاقی و غیرانسانی عوامل جریان فتنه در روز عاشورا در منطقه‌ای از تهران پرده برداشت.
وی گفت: حجت الاسلام حسین امیری طلبه‌ای است که برای تبلیغ و سخنرانی در دهه اول محرم در تهران حضور داشت و صبح روز عاشورا برای ایراد سخنرانی در یکی از مساجد نزدیک به دانشگاه صنعتی شریف تهران با سوار شدن در اتوبوس‌های BRT عازم این مسجد شد.
نماینده مردم محلات به نقل از این طلبه جوان افزود:‌ عده‌ای از عوامل جریان فتنه با حمل پارچه‌های سبز، پوشش‌های نامناسب ، آرایش غلیظ ، سوار اتوبوس شده و با هدف تمسخر مبانی و ارزش‌های دینی در حضور دیگر مسافران به فحاشی و تمسخر این روحانی پرداختند. آنان همچنین در رفتاری غیرانسانی و غیر اخلاقی اقدام به نمایش عریان بخشی از اندام خود کرده و به مغازله و اعمال منافی عفت با یکدیگر پرداختند.
سلیمی تصریح کرد: این افراد در اقدامی گستاخانه همچنین به ضرب‌و شتم این طلبه جوان در برابر دیدگان کودک 4 ساله وی پرداختند. 
 
 
 
 
فیلم برهنه کردن یک جوان توسط حامیان "خداجوی" میرحسین در روز عاشورا  در اینجا ببینید 
 
 
پی نوشت: من شخصا موافق نیستم از این دست مطالب در وبلاگم باشد ولی وقتی میبینم که عده ای برای خراب کردن وجهه جمهوری اسلامی دست به هر دروغی و صحنه سازی میزنند بر آن شدم تا این پست را بگذارم تا چهره و نیت سبزهای اموی بیشتر و بهتر مشخص شود 
 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دمدمی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://daam.blogsky.com

آقاجان ما هم موافق نیستیم. اما اگر شما اینها را باور می کنید اگر در حکومت شاه که فاحشه ها اعلامیه های آیت الله خمینی را توزیع می کردند چه می گفتید؟
باور می کردید یا دست ساواک را در پشت میدید؟ رفیق ماجرای کارنوال عصر عاشورای 76 را هم لابد این معاون فعلی صدا و سیما نبود که ساخت حتما کار همان هایی بود که شما با آنها اختلاف عقیده دارید.

یعنی شما اغتشاشات روز عاشورا را انکار میکنید؟
ما باید قبول کنیم که عده ای میخواهند از آب گل آلودی که ایجاد شده ماهی بگیرند
عده ای که مخالف جمهوری اسلامی هستند
عده ای که به دنبال آزادی ( از نوعیکه خودشان دوست دارند) هستند
عده ای که اصلا با اسلام مشکل دارند
چه در داخل و چه در خارج
و ما باید هوشیار باشیم و جاده صاف کن آنها نباشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد