موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

نام علی‌محمدی در لیست افراد تحریم‌شده قرار داشت

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی:
نام علی‌محمدی در لیست افراد تحریم‌شده توسط مجامع بین‌المللی قرار داشت
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور دکتر مسعود علی محمدی و با اشاره به اینکه نام وی در لیست افراد تحریم شده توسط مجامع بین المللی قرار داشت تاکید کرد: دشمنان با ترور دانشمندان هسته ای نمی توانند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند.

به گزارش ایرنا متن این بیانیه به شرح زیر است:
بار دیگر منافقین کوردل عمق نفرت خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران نشان دادند. آنهایی که در روزهای آغازین انقلاب چهره های موجه و تاثیرگذار انقلاب را به شهادت می رساندند، این بار هم بعد از آن که در موضوع هسته ای ایستادگی ملت و نظام را در برابر زیاده خواهی های استکبار مشاهده کردند، به ترور دانشمندان هسته ای و اساتید دانشگاهی روی آوردند تا به خیال خام خود جلوی پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان را در موضوع هسته ای بگیرند اما چه کوته فکرند این بازیچه های دست استکبار...
جوخه های ترور که حدود هفت ماه است با مناسب دیدن فضایی که توسط برخی خواص بی بصیرت و سران فتنه برایشان مهیا شده، این بار قلب دانشگاه را هدف قرار دادند و دانشگاهیان را در داغ یکی از اساتید خود، به سوگ نشاندند.
دکتر مسعود علی محمدی که نامش در لیست افراد تحریم شده توسط مجامع بین المللی قرار داشت، از جمله اساتید برجسته دانشکده فیزیک دانشگاه تهران بوده و شان و رتبه ی علمی ایشان مورد تایید تمامی دانشگاهیان است. این دانشمند هسته ای خدمات شایان توجهی را به پیشرفت‌های بومی کشور در موضوع هسته ای و تربیت فرزندان این ملت انجام داده است. بدون شک شهادت ایشان ضایعه ای اسفبار می باشد اما منافقین و فتنه گران بدانند که ما راه عزت و اقتدار را بی هیچ کم و کاستی ادامه خواهیم داد. چه زیبا فرمود حضرت روح الله که "بکشید ما را ملت بیدارتر می شود."
شهادت این دانشمند هسته ای را به محضر مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران و تمامی امت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید والامقام، از خداوند متعال علو درجات و حشر با شهدای کربلا را مسئلت داریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد