موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

ضد انقلاب:ناو شکن جماران‌ آلمانی ‌است!

سایت ها ضد انقلاب تلاش کردند تا خبر طراحی و ساخت "ناوشکن جماران" توسط متخصصان ایرانی را غیرواقعی جلوه دهند و این ناوشکن را وارداتی بنامند!

به گزارش شبکه ایران، در‌حالی که رسانه های معتبر جهان در روزهای اخیر، ساخت "ناوشکن جماران" را یک افتخار ملی دیگر برای جمهوری اسلامی ایران نامیده اند، برخی از سایت های ضد انقلاب فارسی زبان، در اقدامی ناشیانه تلاش کردند تا تلاش متخصصان کشورمان در ساخت این ناوشکن پیشرفته را زیر سوال ببرند.

سایت "بالاترین" که توسط عده ای از ضد انقلابیون در کشور کانادا اداره می شود، با انتشار یک عکس مدعی شد که "جماران" ساخت متخصصان ایرانی نیست و توسط کشور آلمان ساخته شده است!

این ادعای بی اساس در حالی مطرح می شود که تصویر مشخص شده در عکس بالا متعلق به دکل جرثقیل انتقال بار در بندر است و هیچ ارتباطی با ناوشکن جماران ندارد!

گفتنی است "ناوشکن جماران"، نخستین ناوشکن طراحی شده و ساخته شده بدست متخصصان افتخار آفرین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نخبگان و دانشمندان توانمند ایرانی است که در مراسم ویژه ای، با فرمان حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا، رسماً به ناوگان دریایی ارتش ملحق شد و جمهوری اسلامی ایران به جمع معدود کشورهای جهان پیوست که از قابلیت طراحی – ساخت و تجهیز رزمناوها و ناوشکن های پیچیده و مجهز برخوردارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری، ساخت و الحاق ناوشکن جماران به ناوگان نیروی دریایی را تبریک گفتند

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ http://persian-pic.blogsky.com

گروهی گویند ناوشکن ایرانی است گروهی گویند با دخالت بیگانه است گروهی آقای احمدی نژاد را رئیس جمهوری می دانند گروهی نمی دانند گروهی با نظام موافق و گروهی مخالفند ولی مساله این است که خدای ناخواسته اگر جنگی رخ دهد مردم همه با هم از موافق و مخالف از پیر و جوان و از دختر و پسر برای جان فشانی در راه میهن حاضرند...
راستشو بخوای زیاد وبلاگت با روحیات من سازگار نیست... ولی با این حال سپاسگذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد