موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

شریعتمداری از پشت‌پرده اردوگاه فتنه‌گران می‌گوید

"شرایط فعلی سران فتنه، داستانی عبرت‌آموز و ترحم‌برانگیز نسبت به پایان کار کسانی است که در پایان کار خویش اندیشه نکردند."

به گزارش شبکه ایران، مدیرمسئول روزنامه کیهان در سرمقاله امروز این روزنامه، به بررسی وضعیت جریان فتنه 88 و سردمداران آن در شرایط کنونی پرداخته است. 

فتنه 88؛ مریضی که جان داده است 

حسین شریعتمداری در ابتدای یادداشت خود با تشبیه وضعیت فعلی فتنه‌گران به یک بیمار که جان خود را از دست داده، نوشته است: "این افراد می دانند پروژه فتنه در اولین فاز حرکت آن که تجویز مثلث بیرونی آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود، مرده است و از آنجا که سران فتنه هویت خویش را آشکارا و بی پرده- و در توهم پیروزی- به مثلث یاد شده گره زده بودند، اکنون باور کرده اند با مرگ فتنه، آنها نیز مرده اند و یا اگر نمرده باشند، دستکم این که دچار مرگ مغزی شده اند و زندگی نباتی دارند! مدیریت بیرونی فتنه هم درباره سران فتنه دقیقاً به همین باور رسیده است. بعد از حماسه های بی نظیر 9 دی و 22بهمن 88 مدیران بیرونی فتنه که تا آن هنگام وانمود می کردند همه تخم مرغ های خود را در سبد سران فتنه نهاده اند، به یک چرخش یکصدو هشتاد درجه ای دست زدند که قطع امید کامل آنها از کارآمدی فتنه را اعلام می کرد."

شریعتمداری با ذکر چند نمونه از سخنان مسئولان آمریکایی و اسرائیلی درباره مرگ قطعی فتنه در ایران، نوشته است: "اوباما از ضرورت مذاکره با ایران سخن گفت، هیلاری کلینتون با عجله به منطقه سفر کرد و پروژه «ایران هراسی» را با جدیت بیشتری پی گرفت. ترساندن کشورهای همسایه از ایرانی که تا چند هفته قبل پایان اقتدار آن را فریاد می زدند. ضرورت تحریم ایران- این دفعه نه به گفته و خواسته شیرین عبادی برای حمایت از اصلاح طلبان بلکه- با هدف وادار کردن ایران مقتدر به مذاکره با 1+5 پیش کشیده شد. نتانیاهو در اعلام شکست فتنه تردیدی به خود راه نداد و ..."

وی، این رفتار دشمنان جمهوری اسلامی ایران را "فرعون‌گونه" نامیده و با ذکر سخنی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشته است: "خدا بر درجات امام راحل ما بیفزاید که از آمریکا با عنوان فرعون جدید، یاد می کردند و در جایی دیگر خطاب به کسانی که با خیانت به ملت و برای کسب قدرت دست به دامان آمریکا شده اند، می فرمود «ابرقدرت ها، آن لحظه ای که منافعشان اقتضا کند، شما و قدیمی ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد» صحیفه امام(ره) جلد 20 ص .329" 

کسب و کار جدید موسوی و کروبی! 

مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه، به وضعیت سران فتنه 88 پرداخته و با بیان اینکه شرایط فعلی این افراد، "داستانی عبرت‌آموز و ترحم‌برانگیز نسبت به پایان کار کسانی است که در پایان کار خویش اندیشه نکردند"، نوشته است: "بعد از حضور عده ای در مقابل منزل آقای کروبی و اعتراض به اظهارات دشمن پسند وی که ظاهراً با پاشیدن رنگ به در و دیوار محل سکونت او نیز همراه بود، آقای موسوی در حالی که از شنیدن این خبر به شدت عصبانی شده و کنترل خود را از دست داده بود، خطاب به چند تن از اطرافیان می گوید؛ «این یک توطئه از قبل طراحی شده برای خراب کردن من است»! چرا...؟! آقای موسوی در ادامه می گوید «این عده با شعار دادن علیه آقای کروبی و رنگ پاشیدن به در خانه او قصد داشته اند که بگویند آقای کروبی مهم تر از من است(!!) اگر چنین قصدی نداشتند، چرا علیه من شعار ندادند و چرا به در و دیوار خانه من رنگ نپاشیدند»؟!"

شریعتمداری تصریح کرده است: "این ماجرا که فقط یک نمونه از دهها و شاید صدها نمونه مشابه دیگر است، و با چند دست به ما رسیده است - و در صحت آن تردیدی نداریم- به وضوح نشان می دهد که آقایان از کجا به کجا رسیده اند؟ و چی فکر می کردند و چی شده است؟! به اظهارنظرهای آقایان موسوی و کروبی در این روزها توجه کنید. آیا نمی بینید که علی رغم بی محلی مردم، هر روز بر غلظت ناسزاها می افزایند؟! شما را به خدا کسب و کار جدید آقایان را ملاحظه بفرمائید!" 

خاتمی؛ تسلیم بدون دادن هزینه 

نماینده ولی‌فقیه در موسسه کیهان به شرایط سید محمد خاتمی هم اشاره کرده و اظهار داشته که مواضع اخیر خاتمی، به منزله تسلیم در برابر ملت بدون پرداخت هزینه خیانت است.

شریعتمداری نوشته است: "چه شده و غیر از شکست رسوایی‌برانگیز فتنه آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی چه اتفاق- از نظر آقای خاتمی- غیر منتظره ای رخ داده است که ایشان به یاد قانون اساسی و نظام و جمهوری اسلامی و امام(ره) و... افتاده است؟! خاتمی در پی آن است که دست های خود را بالا ببرد، بی آن که هزینه خیانت خود را بپردازد و مجازات وطن فروشی خویش را تحمل کند! طرفه آن که می خواهد «نیاز» خود را به عنوان «امتیاز» بفروشد.آیا نظام و مردم می پذیرند؟ معلوم است که پاسخ منفی است. کسی مانع توبه او نیست، چرا که توبه مجرمان و خیانت کاران -اگر موفق به توبه شوند- از بار گناه آنان نزد خدای رحیم و رحمان می کاهد، اما خیانت- مخصوصاً خیانت به اسلام و مردم مسلمان، آنهم در همراهی با بیگانگان- نمی تواند بی مجازات و مکافات باقی بماند. خیانت کار بعد از مکافات می تواند در میان مردم به زندگی عادی خود ادامه دهد، ولی بدیهی است که مجرمان را پیشنماز نمی کنند و به امور حساس نمی گمارند."

وی همچنین با بیان این مطلب که "دست بالا بردن و تسلیم خاتمی- ولو به ظاهر- برای یکی دیگر از دست اندرکاران ناخوشایند است"، اظهار داشته است: "او به خاتمی هشدار می دهد که اگر دست های خود را بالا ببری، در یک بازی «باخت- باخت» وارد شده ای، چیزی به دست نمی آوری و همه چیزت را هم از دست می دهی! این در حالی است که شخص هشداردهنده، خود مدتی است دست ها را به صورت «نیمه بالا» درآورده است. یکی به نعل می زند و یکی به میخ." 

مراقب اشکال جدید توطئه باشید 

حسین شریعتمداری در پایان یادداشت خود، نسبت به اشکال جدید توطئه، هشدار داده و نوشته است: "بالاخره، سخنی هم با برخی از دوستان- فقط شمار اندکی از آنان- در میان است که به هوش باشند و خدای نخواسته در زمین دشمن بازی نکنند. فتنه و سران فتنه از نفس افتاده اند و این روزها در محافل بزمی خود پز رزمی می دهند و مثلا درباره تجمع اعتراض آمیز در فلان روز و فلان محل خبر می دهند. نه این که مردم و مسئولان مربوطه، هوشیار و پی گیر نباشند، بلکه سخن آن است که این ترفندها فقط برای ابراز وجود است. باید مراقب شکل های دیگری از توطئه بود."

نظرات 1 + ارسال نظر
گروه نرم افزاری پرشیا تمپ دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.persiatemp.ir

Easy web design
سیستمهای مدیریتی وب سایت + مجموعه قالبهای وب سایت
مجموعه آسان وب ابزاری است قوی برای تمام کسانی که به دنبال طراحی سایت خود هستند شما با این مجموعه و حتی بدون
اطلاعات قادر به ایجاد هر نوع سایت دلخواه خود می باشد.
سلام دوست عزیز
گروه نرم افزاری پرشیا تمپ محصول جدیدی برای طراحی سایت های شما دارد
این مجموعه طراحی سایت های حرفه ای را برای کسانی که اطلاعات کمی در رابطه
با طراحی سایت دارند اسان می کند .

با مجموعه آسان وب لذت واقعی سایت دلخواه خود را تجربه می کنید و تنها با کمی اطلاعات و کمتر از پانزده دقیقه سایت دلخواه
خود را در وب ایجاد کنید و قادر خواهید بود مدیریت وبسایت خود را برعهده بگیرید و یک سایت دینامیک و هوشمند (پویا
داشته باشید که تنها با چند کلیک ساده بطور دلخواه محیط آن را ویرایش کنید و مطلب مورد نظرخود را در آن قرار دهید

کل این مجموعه (نسخه حرفه ای ) در 27 دی وی دی عرضه شده که شامل هزاران قالب وبسایت آماده با سورس آنها می باشد که
توضیحات و محتوای هر سی دی در این دفترچه به همراه راهنمای نصب و آموزش برخی از این سیستم های مدیریت محتوای
سایت بطور خلاصه درج شده است. همچنین آموزش های کامل اصول طراحی وب و کار با نرم افزارهای طراحی وب و همچنین
اصول تجارت اینترنتی هم در این مجموعه گنجانده شده است که با مرور آن می توانید بخش مورد نظر خود را در بین این مجموعه
پیدا کنید
www.persiatemp.ir
محصولات پرشیا تمپ را با آرم و برچسب مخصوص آن و بصورت اورجینال تهیه نمایید



هزاران دلار ازبهترین قالبها و اسکریپت ها در دستان شماست

بیش از 30.000 قالب آماده وب در زمینه های مختلف با سورس کامل

سری کامل و جامع قالبهای مانستراز سری زیر 1000 تا 22.000 به بالا

TemplateMonsterقالبهای سایت

گروه نرم افزاری پرشیا تمپ افتخار دارد از سال 2006 تا به امروز
بهترین ها را برای طراحی اسان وحرفه ای به شما اهدا کند
www.persiatemp.ir
و شما را دعوت میکنم برای بازدید از سایت پرشیا تمپ و

جدید ترین محصول پرشیا تمپ


مجموعه فوق العاده رازهای ترافیک
در این مجموعه شما می آموزید چگونه ترافیک وب سایت خود را به بالاترین میزان ممکن برسانید.
www.persiatemp.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد